hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

TRENINGSMOTIVASJON

  • 20.04.2016, 15:50


"Hvor henter du treningsmotivasjonen din fra?", er et sprsml jeg ofte fr.
For vre helt rlig, er det som regel slik at jeg har lyst til trene og ikke trenger hente frem motivasjonen. Trening er for meg en stor glede og en del av hverdagen. Det er et fristed, et sted hvor jeg fr ut negative tanker og henter inn positiv energi. Om det er slik at jeg virkelig ikke har lyst til trene en dag, dropper jeg det! Da vet jeg at kroppen og hodet trenger hvile. 
Jeg tror mye av grunnen til at treningsmotivasjonen min nesten alltid er det, er nettopp fordi det ikke er en tvang. Det er noe jeg gjr som gleder og som kjennes godt bde for min egen kropp og hode. 

SAMSUNG CSC
Noe som er viktig nr jeg skal p trening, er at jeg fler meg vel i det jeg har p meg. Noen dager kan jeg fle meg vel i en fresh tights og singelet, andre dager fles det bedre "gjemme" seg litt mer bort i en en stor t-skjorte over tightsen. Uansett, er gode treningsklr viktig for holde treningsmotivasjonen ved like. Jeg fr ogs alltid et motivasjonsboost nr jeg tar p meg nye treningsklr. Da fr jeg lyst til lpe p trening med en gang! 

Apropos treningsklr, hos CupoNation har de n gode tilbud hos Nike. 
Jeg er kledd med Nike fra topp til t i dag, sko, tights og topp. Sjekk det ut og du kan spare mye penger p treningsklrne. 


SAMSUNG CSC
Her har du noen flere tips for holde p treningsmotivasjonen:
- Tenk at treningen er godt for kroppen din, p overskuddet det gir deg og hvor deilig det kjennes ut nr kten er ferdig.
- Finn en treningsform som passer akkurat deg.
Det finnes mye forskjellig du kan gjre; lping, kickboksing, styrketrening, yoga, svmming, osv, osv. Finn noe du trives med synes er moro.
- Ha deg selv som forbilde og konkurrer kun med deg selv.
Vi er alle forskjellige fra naturens side og kan derfor ikke se like ut. Om du har et urealistisk forbilde, vil dette kun gjre deg demotivert. Bestem deg heller for bli den beste utgaven av deg selv.
- Ha god og variert musikk i rene.
Lag deg en god spilleliste som du oppdaterer jevnlig. Dette gjr at treningen gr mye fortere.
- Sett av tid til trening
Planlegge uken din og legge inn treningsktene i kalenderen. Planlegg for eksempel en 50 minutters treningskt mandag, onsdag og fredag og sett av tid til dette. Str treningskten i kalenderen, er det lettere gjennomfre. 


Ha det gy, elsk den du er og lik det du gjr  :grin: 

Kristine ♥ 

Tina

20.04.2016 kl. 16:00
Du strler! S fin du er :)

Kristine

21.04.2016 kl. 18:39
Tina:
Dere er s snille da!! :) Tusen takk Tina :)

Janne

20.04.2016 kl. 16:04
Du er solstrla selv :-D

Kristine

21.04.2016 kl. 18:39
Janne:
, takk du :)

Silje E.

20.04.2016 kl. 17:28
Du sprer ihvertfall mye glede :-)

Kristine

21.04.2016 kl. 18:38
Silje E.:
S hyggelig hre :)

Karianne

20.04.2016 kl. 20:54
Jeg blir motivert av hvor mye jeg lfter eller hvor fort jeg lper.

Kristine

21.04.2016 kl. 18:37
Karianne:
Det er en fin ting la seg motivere av :)

20.04.2016 kl. 22:09
Fina :-*

Kristine

21.04.2016 kl. 18:37
Anonym:
, takk :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no