LØRDAGSMORGEN

Slik ser alltså lørdagsmorgenen / lørdagsformiddagen min ut.

SAMSUNG CSC
Jeg sov helt til halv ti! Utrolig deilig å hente inn en god mengde søvn. 
Nå sitter jeg her med proteinkaffe, jordbær, blåbær, cashewnøtter og litt sjokolade mens jeg jobber med online coaching kundene mine. En stille og rolig lørdagsmorgen.
Det er så deilig med en slik morgen av og til. Ingen klokke eller mas. Bare ta den tiden jeg føler for og nyte!  

SAMSUNG CSC

Verdens beste proteinkaffe

Ta 20 g mocca-protein3 dråper stevia (kan sløyfes), 0,5 dl vann og  1 ss kaffepulver i et glass. Bland sammen med en skje. Hell over varmt vann og rør rundt.  Du kan også bruke traktekaffe istedenfor varmt vann og kaffepulver.  
Mmmm… Denne må jeg ha hver dag!

SAMSUNG CSC
Senere skal jeg ha en knall styrkeøkt. Det blir en fullkroppsøkt med litt diverse – en morsom økt hvor jeg gjør akkurat det jeg ønsker! Resten av helgen skal bestå av masse hygge, godis, kino, sushi og latter. 
Ha en god helg :grin: Nyt øyeblikkene du møter på! 

Kristine ♥

16 kommentarer

Siste innlegg