www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

SMOOTHIE ETTER TRENING

  • 09.05.2016, 19:41


SAMSUNG CSCUken er godt i gang og jeg hadde en kjempe god økt på rygg og skuldre i dag. Hva med deg? Har du hatt en god treningsøkt? 
Etter trening laget jeg denne knall gode smoothien. Jeg toppet den med kiwi, sharon og sjokoladekuler, og satte meg ut i solen mens jeg spiste og koste meg. Fantastisk deilig!
Smoothien er nærmest som is! En fyldig, kremet og deilig konsistens med søt og frist smak. Denne må dere prøve!

SAMSUNG CSC

Smoothie etter trening
eller som kveldsmat, dessert eller kos

5 -6 isbiter
4 dråper stevia vanilje, kan sløyfes
1/2 fryst banan
200 -300 g fryst jordbær
30 g vaniljeprotein
1 ss sukringold
100 g vaniljeyoughurt / kesam, eventuelt melk
   jeg brukte nyheten Yoplait gresk type med ekte vanilje som jeg fant på butikken i dag

Ha alle ingrediensene i en blender. Eventuelt kan du bruke en stavmikser. 
Kjør til alt er godt blandet. 
Server og nyt. Gjerne i det nydelige solskinnsværet vi har nå :grin: 


Kristine ♥

Janne

09.05.2016 kl. 20:19
Og med sjokladekuler på ei manda da!!! :-P

Kristine

10.05.2016 kl. 18:24
Janne:
Hihi... Det er vel lov :)

Helene

09.05.2016 kl. 20:32
Så fin nettside du har fått!! :D

Kristine

10.05.2016 kl. 18:24
Helene:
Deilig med en oppfriskning. Glad du likte den :)

lisarorvik

09.05.2016 kl. 20:44
Dette så kjempe godt ut :)

Kristine

10.05.2016 kl. 18:24
lisarorvik:
Det skal jeg love deg at det var også :)

karoline

09.05.2016 kl. 21:54
trener du styrketrening etter et program for tiden?

Hva tenker du ift å trene på lyst vs etter program, er et program nødvendig/ønskelig for fremgang/økt muskelmasse?

Takk for svar :)

Karoline

Kristine

10.05.2016 kl. 18:40
karoline:
Ja, det gjør jeg. Men jeg tar det likevel litt etter dagsform og følelse, men jeg har et program som en liten mal.
Jeg har alltid mye mer fremgang når jeg følger et program. Ellers har du ingen formening om utvikling eller progresjon. Du kan helt klart få fremgang uten et program, men med et program - det skal da være spesialtilpasset deg, ditt mål og dine forutsetninger, så får du helt klart raskere fremgang og bedre fremgang over tid :)

Sofie K.

09.05.2016 kl. 22:47
Jeg har hatt en god treningsøkt ute med jogging. Digg i sola :-)

Kristine

10.05.2016 kl. 18:23
Sofie K.:
Herlig med utetrening i dette været :)

Lise Lotte

10.05.2016 kl. 10:30
Jeg laget denne til frokost. Hadde nøtter oppå. Kjempe godt og enkelt. Takk for fine oppskrifter :-)

Kristine

10.05.2016 kl. 18:22
Lise Lotte:
Så koselig å høre du, slikt gjør meg glad :)

10.05.2016 kl. 13:27
Dette så så digg ut!

Kristine

10.05.2016 kl. 18:22
Anonym:
Gjett om det var :)

Mari

10.05.2016 kl. 13:48
Omg. Så skikkelig godt ut. Hva slags sjokokuler er det?

Kristine

10.05.2016 kl. 18:22
Mari:
Bare vanlige sjokoladekuler :) Knall godt!
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her på min blogg vil du få små tips, råd og oppskrifter til den sunne linje, samt følge min vei i livet. Jeg har troen på at god helse og en sunn livsstl er nøkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer på noe, ønsker å dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits