hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

SMOOTHIE ETTER TRENING

  • 09.05.2016, 19:41


SAMSUNG CSCUken er godt i gang og jeg hadde en kjempe god kt p rygg og skuldre i dag. Hva med deg? Har du hatt en god treningskt? 
Etter trening laget jeg denne knall gode smoothien. Jeg toppet den med kiwi, sharon og sjokoladekuler, og satte meg ut i solen mens jeg spiste og koste meg. Fantastisk deilig!
Smoothien er nrmest som is! En fyldig, kremet og deilig konsistens med st og frist smak. Denne m dere prve!

SAMSUNG CSC

Smoothie etter trening
eller som kveldsmat, dessert eller kos

5 -6 isbiter
4 drper stevia vanilje, kan slyfes
1/2 fryst banan
200 -300 g fryst jordbr
30 g vaniljeprotein
1 ss sukringold
100 g vaniljeyoughurt / kesam, eventuelt melk
   jeg brukte nyheten Yoplait gresk type med ekte vanilje som jeg fant p butikken i dag

Ha alle ingrediensene i en blender. Eventuelt kan du bruke en stavmikser. 
Kjr til alt er godt blandet. 
Server og nyt. Gjerne i det nydelige solskinnsvret vi har n :grin: 


Kristine ♥

Janne

09.05.2016 kl. 20:19
Og med sjokladekuler p ei manda da!!! :-P

Kristine

10.05.2016 kl. 18:24
Janne:
Hihi... Det er vel lov :)

Helene

09.05.2016 kl. 20:32
S fin nettside du har ftt!! :D

Kristine

10.05.2016 kl. 18:24
Helene:
Deilig med en oppfriskning. Glad du likte den :)

lisarorvik

09.05.2016 kl. 20:44
Dette s kjempe godt ut :)

Kristine

10.05.2016 kl. 18:24
lisarorvik:
Det skal jeg love deg at det var ogs :)

karoline

09.05.2016 kl. 21:54
trener du styrketrening etter et program for tiden?

Hva tenker du ift trene p lyst vs etter program, er et program ndvendig/nskelig for fremgang/kt muskelmasse?

Takk for svar :)

Karoline

Kristine

10.05.2016 kl. 18:40
karoline:
Ja, det gjr jeg. Men jeg tar det likevel litt etter dagsform og flelse, men jeg har et program som en liten mal.
Jeg har alltid mye mer fremgang nr jeg flger et program. Ellers har du ingen formening om utvikling eller progresjon. Du kan helt klart f fremgang uten et program, men med et program - det skal da vre spesialtilpasset deg, ditt ml og dine forutsetninger, s fr du helt klart raskere fremgang og bedre fremgang over tid :)

Sofie K.

09.05.2016 kl. 22:47
Jeg har hatt en god treningskt ute med jogging. Digg i sola :-)

Kristine

10.05.2016 kl. 18:23
Sofie K.:
Herlig med utetrening i dette vret :)

Lise Lotte

10.05.2016 kl. 10:30
Jeg laget denne til frokost. Hadde ntter opp. Kjempe godt og enkelt. Takk for fine oppskrifter :-)

Kristine

10.05.2016 kl. 18:22
Lise Lotte:
S koselig hre du, slikt gjr meg glad :)

10.05.2016 kl. 13:27
Dette s s digg ut!

Kristine

10.05.2016 kl. 18:22
Anonym:
Gjett om det var :)

Mari

10.05.2016 kl. 13:48
Omg. S skikkelig godt ut. Hva slags sjokokuler er det?

Kristine

10.05.2016 kl. 18:22
Mari:
Bare vanlige sjokoladekuler :) Knall godt!
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no