PAKKE FRA PF

I dag var jeg å hentet denne pakken fra ProteinFabrikken med masse godsaker!

SAMSUNG CSC
– Nutramino Stracciatella proteinpulver
Dette pulveret har jeg kjøpt en gang tidligere. Det er utrolig søtt godt, jeg kan faktisk spise det med skje, selve pulveret altså! Om du er like glad i søtsaker som meg, vil du elske stracciatella. 
Questbars 
I favorittsmaken chocolate chip cookie dough. Det går en slik hos meg stort sett hver dag!
Nocco med pæresmak
Dere vet at jeg er veldig glad i Nocco under trening. ProteinFabrikken har også nylig fått inn ferskensmaken. Den minner om iste og er favorittsmaken min. Så godt!
ProTings proteinchips 
Her er smaken toasted sea salt, tangy southern BBQ og favoritten min spicy chili lime. Proteinchipsen er knall god! Jeg har som dere har sett tidligere, brukt den mye i matlaging og som snacks.
Zero topping
Dette er en sukkerfri sirup som er perfekt på is, pannekaker, kesam eller lignende. Jeg var så spent på denne smaken salt karamell at jeg åpnet og teste den med en gang. Jeg har tidligere testet Waldens Farms og synes de smaker helt forferdelig! Jeg var derfor ganske skeptisk til Zero ettersom de er litt i samme sjanger, men den smaker faktisk salt karamell. Den er knall god! Jeg kommer til å kjøpe flere selv. 

Jeg gleder meg til å ta bruk alle tingene i oppskrifter og mat. Det er alltid moro å skape nye oppskrifter og retter!
Håper du har hatt en super torsdag :grin: Langhelg er rett rundt hjørnet!
Nyt kvelden videre. 

Kristine ♥ 

8 kommentarer
    1. Linn Marie:
      Den var kjempe god Linn Marie! Jeg har tidligere testet Waldens Farms og synes de smaker helt forferdelig! Jeg var derfor ganske skeptisk til denne, men den smaker faktisk salt karamell. Jeg kommer til å kjøpe den selv neste gang om jeg ikke får sponset flere 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg