ENDELIG HAR JEG FÅTT TOMMEL OPP FOR GÅTUR IGJEN

Et bilde sier mer enn tusen ord.

SAMSUNG CSC
På grunn av betennelsen i akillesen har jeg knapt gått, kun noen få minutter til og fra bussen, eller brukt foten de siste fem ukene. 
Endelig har jeg fått tommel opp for gåturer igjen! Foreløpig bare noen korte turer, men trolig kan jeg sakte men sikkert øke og forhåpentligvis kan jeg begynne å små jogge om noen uker. 
Jeg gikk en tur i morges i solskinnet. Som dere ser på bildet, var det helt fantastisk! Jeg har ikke ord for hvor deilig det føles! Skog, fugler som kviter, sol og en fot som henger med. Det er ren lykke :grin:

Nå skal jeg komme meg på jobb. Så er det langhelg med pinse og 17 mai.
Ha en super duper lørdag dere!

Kristine ♥ 

16 kommentarer
    1. HeidiAngelica:
      Ja, det blir viktig å ta det i små steg. Ikke overbelaste med en gang. Tusen takk og god pinse til deg 🙂

    2. CL:
      Hei du. Tusen hjertelig takk for hyggelig ord. Det setter jeg virkelig pris på 🙂
      Hvordan jeg spiser varierer fra dag til dag. Jeg spiser alltid etter lyst og sultfølelse. Jeg synes det er litt dumt å legge ut hva man spiser på en dag, fordi mange sammenligner seg. Hvordan jeg spiser er ikke nødvendigvis riktig for deg eller din venn, om du skjønner hva jeg mener. Jeg mener at folk skal spise det som passer for akkurat en selv.
      God klem tilbake 🙂

    3. Hej!
      måste bara börja med att säga så bra blogg du har!! läser den varje dag, helt fast!;) vore kul att se hur du kan äta under en hel dag, är så svårt att få en riktig uppfattning när många som bloggar/instagramar lägger upp enstaka mål..vore kul att se helheten!!
      inte om det är jobbigt för dig såklart, tänkte bara ja kunde fråga eftersom du verkar ha koll på träning och kost och man gärna hämtar inspiration och så från dig 😃
      kram

    4. Så bra at du endelig kan bruke foten litt igjen! Ser ut som du virkelig er glad for det 😀 Håper lørdagen din og pinsen blir fin! 😀

    5. Så bra da, det har du ventet lenge på kan jeg tenke meg :)) Bedre å starte i det små så foten får vendt seg til det gradvis. Ha en fin dag på jobb!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg