TRENING LØRDAG MORGEN

God morgen godtfolk!
Jeg hadde en kjempe kveld på Wallmans i går. For en morsom og annerledes måte å gå ut å spise på. Show, flinke sangere og god mat på en gang. Det kan virkelig anbefales. Derimot var det noe tungt å komme seg opp av sengen i dag morges, men etter en stor kopp kaffe føltes alt mye bedre. 

SAMSUNG CSC
Nå er jeg akkurat ferdig med en styrkeøkt på ben og skal vært øyeblikk komme meg på jobb. 
I dag var det markløft som var hovedfokus på treningsplanen. Jammen løftet jeg ikke 110 kilo. Det er jeg knall fornøyd med! I tillegg ble det hip thurst, smal knebøy og leg extension. En overraskende god økt en lørdagsmorgen! 

En liten påminnelse fra William Purkey på slutten. 
“You’ve gotta dance like there’s nobody watching, Love like you’ll never be hurt, Sing like there’s nobody listening, And live like it’s heaven on earth.”
Lev i dag. Smil bredt. Le masse. Og nyt helgen :grin: 

Kristine ♥

14 kommentarer
    1. Det vises virkelig på deg at du endelig har “funnet”, hihi 🙂 håper jeg en dag finner meg selv på samme måte!
      Tusen takk for det 🙂

    2. Frida:
      Hei Frida. Det var en fantastisk kommentar å lese på morgenkvisten. Jeg føler virkelig at jeg begynner å “finne” meg selv og hvordan jeg enkelt kan kombinere lykke, trening, mat, sosialt,og alt annet som livet byr på 🙂 Jeg har riktignok plundret litt med veien underveis, men den som leter den finner.
      Tusen takk og ha en super uke selv 🙂

    3. Du stråler virkelig om dagen, Kristine! Har fulgt deg i mange år nå, og det er så godt å se at du etterhvert har funnet en balanse og bare stråler av hverdagslykke, sunnhet og treningsglede. Inspirerer til tusen!
      Håper du får en super uke videre 💕

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg