FERIE

Da er det ferie, dere! Hurra!
Eller i hvert fall skoleferie. Jobb blir det riktignok en måned til, før jeg tar meg noen uker ferie. 

SAMSUNG CSC
En frøken som er rimelig fornøyd med feriefølelsen. 

Etter siste skoletime var ferdig, innvilget jeg ferien med en real treningsøkt. 
Jeg kjørte sirkeltrening på ben og core muskulatur. Fy søren, det var både tungt og fantastisk deilig!
Slik så økten ut:
-Smal knebøy i sirkel sammen med sumo markløft, glutebridge med strikk og benhev
Dette gjorde jeg i 3 sett med 12 -15 repetisjoner av hver øvelse 
– Benpress i sirkel sammen med press  down for rumpemuskulaturen i pull-ups maskinen og pall of press.
3 sett av 12 -15 repetisjoner
– Knebøy i kabel i sirkel med pull-through og kick back i kabel 
3 sett av 12 -15 repetisjoner
– Leg extension i sirkel side leg lifts med strikk og kick back med strikk
2 sett av 12 -15 repetisjoner 

Når jeg gjør en sirkel gjør alle øvelsene rett etter hverandre, for så å ta en pause og gjenta sirkelen på nytt. Altså for sirkel 1, gjør jeg først 12 repetisjoner med smal knebøy, så går jeg rett på sumo markløft, deretter rett på glutebride og så rett på benhev. Da tar jeg en pause før jeg gjentar sirkelen igjen. 
Det er lenge siden jeg har kjørt en sånn høyintensitetsøkt. Jeg var helt skjelven i bena etterpå!

SAMSUNG CSC
Nå står dette på bordet foran meg. Jeg feirer at det er ferie med sjokoladeis, jordbær (nei, jeg har ikke kjøpt de dyre norske enda), appelsin og vannmelon. Resten av kvelden skal jeg ligge på sofaen med en god bok. Det blir en rolig fredagskveld med egentid. Noen ganger trenger jeg å slappe av helt for meg selv. Lade batteriene og nyte tiden i eget selskap.
 
Uansett hva du gjør i kveld, håper jeg den blir fin. Ha riktig så god helg :grin:

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Så herlig, og den mørke isen der er kjempegod! Selvsagt alltid utsolgt på nærbutikken her, og neste butikk ligger 25 min unna. Litt kjipt. 😛
      God ferie, det er fortjent! Kos deg! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg