www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

SYKKELINTERVALLER

  • 11.06.2016, 16:36


Jeg hadde egentlig ikke tenkt til trene i dag, men da jeg plutselig hadde god tid etter jobb og masse energi, tok jeg meg en liten kt likevel. Det ble sykkelintervaller - raskt og effektivt! 

SAMSUNG CSC
Bustete hr , svett og dypt konsentrert midt i kten

Det er mange mter gjennomfre intervaller p. Du kan variere tiden p intervallene, pausene og antall drag, og du kan variere hva du gjr som intervall; styrketrening, p sykkel, lpe i bakke, p tredemlle, ellipsemaskin, og en hel del annet.
Jeg m vre litt forsiktig p grunn av akillesskaden jeg har, og valget falt derfor p sykkelen. Det er en av de mer sknsomme mtene du kan gjre intervaller p. 

Slik s mine intervaller ut i dag:
- 10 minutter oppvarming
Start rolig og kt intensiteten etterhvert. Du skal bli god og varm
- 15 intervaller av 30 sekunder maksimal innsats, etterfulgt av 60 sekunder rolig sykling
Her varierte mellom st og sitte p intervallene. Juster motstanden p sykkelen slik at du blir ordentlig andpusten p intervalldragene
- 5 minutter nedtrapping
F ned pulsen og kjenn p de deilige flelsene av ha gjennomfrt! 

Vips, p knappe 35 minutter har du hatt en effektiv og hard kondisjonskt.
Jeg kan love deg at endorfinene bruser etterp. Det er hardt nr sykkelintervallene pgr, men s deilig etterp! Prv gjerne og si hva du synes. 


N m jeg komme meg hjem slik at jeg fr hoppet i dusjen. Jeg fr nemlig besk i kveld. Da er det greit ikke stinke svette nr gjestene kommer. Det blir vin, reker og masse hygge. Jeg gleder meg :grin: Det blir s koselig! 
Ha en fenomenal lrdagskveld!

Kristine ♥

Pernille

11.06.2016 kl. 17:04
Sporty p en lrdag. Kos deg i kveld :-)

Kristine

12.06.2016 kl. 18:28
Pernille:
Takk du og god sndagskveld :)

Janne

11.06.2016 kl. 17:58
Hres ut som en skikkelig bra kveld. Kos deg :-)

Kristine

12.06.2016 kl. 18:28
Janne:
Takk. Hper helgen din har vrt bra :)

11.06.2016 kl. 18:39
Hei! Vet du ikke teller kalorier, men hvor mye tror du du ca ligger p hver dag?

Kristine

12.06.2016 kl. 18:28
Anonym:
Har ingen anelse. Jeg tror at noen dager blir det veldig mye, som i gr hvor det ble mye alkohol og i dag hvor det har blitt burger, mye sjokkis og potetgull, mens andre ganger blir det mindre fordi jeg ikke er s sulten.
Hper det var et ok svar :)

Famwangaasegg

11.06.2016 kl. 22:44
Du er et skikkelig forbilde! Nyt kvelden med reker og vin:)

Kristine

12.06.2016 kl. 18:27
Famwangaasegg:
Oj, for en sterk og hyggelig kommentar. Tusen takk :)

Sandra

16.06.2016 kl. 08:48
Skal prve denne kten idag:D

Kristine

16.06.2016 kl. 19:05
Sandra:
Gjr det Sandra :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits