FREDAGSØKTA OG ANANASIS

Tenk at det er fredag og helg allerede. Denne uken har gått så fort!
Jeg jobber riktignok i morgen, så det er ikke helt helg for meg enda. Men lørdag kveld tar jeg helg med sommerfest og hyggelige mennesker. Det blir bra! 

SAMSUNG CSC
Etter jobb i dag hadde jeg en god treningsøkt på rygg og skuldre. Det er min favoritt treningsdag. Jeg elsker både å trene rygg og å trene skuldre!

Fredagsøkta så omtrent slik ut:
– Chins
3 sett * maks antall repetisjoner 
– Smal nedtrekk
3 sett * 12 repetisjoner
super sett med
– Sittende skulderpress med manualer (bildet)
3 sett * 12 repetisjoner 
– Enarms roing
3 sett * 6 repetisjoner 
– Sidehev i kabel
2 sett * 12 repetisjoner 

En fin fin økt med god musikk, god konsentrasjon og godt humør! 
Har du hatt en god treningsøkt i dag?

SONY DSC
Mens jeg venter på middagen nyter jeg denne ananasisen. Dessert før middag må da være lov på en fredagskveld! Jeg var nemlig veldig sulten etter trening og det tar litt tid å lage middag, dermed ble det is som ventemat.
Denne ananasisen blir syrlig, søt og god og lages på bare noen få minutter. Perfekt etter trening eller når du vil ha noe godt.  

SONY DSC

Ananasis

300 g frossen ananas
30 g vaniljeprotein, valgfritt*
3 -4 ss melk, jeg brukte kokosmelk, eventuelt vann

Ha alle ingrediensene i en blender eller foodprosessor. Kjør til en jevn is. 
Server og spis med en gang!
Om du ikke bruker vaniljeprotein, kan jeg anbefale at du bruker litt søtning. For eksempel 1 ts sukringold.
Jeg toppet med litt smeltet sukrinsjokolade. Så godt!

Nå får jeg fortsette med middagen.
Ha en super duper fredagskveld! Nyt livet dere  :grin:  

Kristine ♥ 

10 kommentarer
    1. Henriette:
      Jeg pleier å dele opp i overkropp og underkropp. Jeg legger ofte ut øktene på bloggen, så det er bare å følge med 🙂

    2. S:
      For en fantastisk kommentar S. Tusen hjertelig takk. Blir faktisk litt rørt her jeg sitter <3 Nå gjorde du dagen min. Hjertelig takk og god klem til deg 🙂

    3. Har fulgt bloggen din i noen år, og må si at jeg synes du er en fantastisk person. Du virker til å ha vært gjennom mye tøft, men likevell kjempet du deg opp igjen. I tillegg er du alltid god, ærlig, varm og positiv! Du heier andre opp og gir gode råd, som hvor viktig det er å lytte til kropp og sinn. En solstråle som inspirerer på flere måter. Ville bare si takk! Du er et godt menneske, Kristine<3

    4. Hei
      Hvordan pleier du å dele opp treningsuken din? Har du en treningsøkt til hver muskelgruppe?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg