NY UKE

Da er nok en uke i gang. Er du klar?!
Forrige uke fløy forbi. Det føles faktisk som om det er torsdag i dag!
Hektisk eller ei. Det var en helt fantastisk uke fullspekket med masse sosialt og latter. Likevel er jeg glad for at denne uken blir noe roligere. Søvn var ikke noe som ble prioritert, og nå gleder jeg meg til å hente inn noen timer ekstra i sengen. Søvn er veldig viktig for at kroppen og hodet mitt skal fungere optimalt!


Med god musikk i Miiego-øreklokkene og en Nocco for hånden, klarte jeg å gire meg opp et par hakk, og kom meg på trening.
Treningsøkten var ikke den beste. Den bar veldig preg av søvnmangel! Jeg gjorde frontbøy, bulgarsk utfall og kick back i kabel før jeg ble sittende på gulvet og planlegge treningen fremover. Det ble dagens økt! Selv om jeg ikke fikk trent så mye, fikk jeg i hvert fall laget meg en treningsplan. Det er da noe, eller hva? :mrgreen: Det er en god stund siden jeg har trent etter en plan. Jeg gleder meg til å ha et fast oppsett igjen og å holde orden på fremgangen! 

SAMSUNG CSC
Det ble pasta bolognese med grønnsakspasta og salat til middag. Det pøsregner ute og jeg hadde lyst på noe varmende og deilig. Da er bolognese en klassiker. Det er godt, sunt, enkelt og raskt. Fra jeg kom inn på kjøkkenet til maten stod på bordet, tok det tolv minutter!

SAMSUNG CSC

Rask bolognese
Til 2

400 g karbonadedeig, 2 ss tomatpure, 1 boks hakkede tomater, 1 rødløk, 1/2 ts salt, 1/2 ts papper, 1 ts oregano, 1/2 ts paprikakrydder, 1 ts hvitløkskrydder
1 pakke grønnsakspasta eller annen pasta

Stek karbonadedeigen raskt i en panne. Hakk løk i terninger. Ha løk, tomatpure, hakkede tomater og krydder i pannen med karbonadedeigen. La koke i 5 minutter. Gjerne lenger om du har tid til det. 
I mellomtiden koker du opp vann til pastaen. Jeg koker opp vannet i vannkokeren før jeg heller det over i en kjele, det går raskere. Kok pastaen i 2 minutter. 
Server! 

Kanskje det er en idè for deg også, å sette av et par minutter i kveld til å planlegge uken? Skriv ned når og hva du skal trene, avtaler, hva du skal ha til middag og andre viktige ting. Da er det lettere å ha oversikt i hverdag :grin:
Uansett, nyt uken!   

Kristine ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg