MANDAGSØKTA

Da har jeg kick startet uken med en god treningsøkt!
Jeg har ikke trent hele helgen, så i dag var det virkelig deilig med en god økt! Treningen denne uken blir veldig så som så. Imorgen drar jeg bort noen dager, og jeg har ingen planer om å få trent på ferie. Jeg tenker at både kroppen og hode har godt av et avbrekk i ny og ne.

SAMSUNG CSCHappy workout = happy Kristine!

Mandagsøkta ble en fullkroppsøkt.
– Frontbøy
– Chins
– Sumo markløft
– Roing
– Leg extension
– Sidehev

Det er lenge siden jeg har trent en hele kroppen i en og samme treningsøkt. Den siste tiden har jeg delt opp kroppen når jeg trener, da trent overkropp en dag og underkropp en annen dag. Fy søren så sliten en blir når en trener alle de store muskelgruppene! Jeg var rimelig happy og sliten etterpå!
Nå skal jeg lage meg en stor porsjon kveldsmat og fylle på energien.

Håper du får en super duper uke :grin:

Kristine ♥

10 kommentarer

Siste innlegg