Å VÆRE BARNSLIG

Min kjære mamma pleide alltid å si at en ikke var voksen, før en kunne være barnslig i blant. Da vil jeg kalle meg selv rimelig voksen de siste dagene :mrgreen:

SAMSUNG CSC
Her er jeg super stolt etter å ha tatt berg- og dalbanen Helix. Jeg har hatt berg- og dalbane skekk i seksten år, og er livredd selv ved Tømmerrenna. Nå har je endelig trosset frykten!

Jeg er på jentetur i Gøteborg og vi har blant annet vært på Liseberg. Jeg har tenkt på mammas utsagn hele dagen. Selv om Liseberg er en fornøyelsespark, noe mange tenker hovedsakelig er for barn, er det virkelig moro for oss større barn også. Det er lenge siden jeg har ledd så mye! Vi har tatt karuseller, berg og dalbaner, spist sukkerspinn, kastet vannballonger, danset rundt og tøyset. Jeg har storkost meg!

Å ta frem barnet i seg, er noe vi burde gjøre så mye oftere. En trenger tross alt ikke en fornøyelsespark for å være litt barnslig!

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. karoline:
      Altså, om du tror at du må leve et nazi liv med konstant fokus på mat og trening for å se bra ut, tar du feil. Det handler om en balansegang. Ja, jeg jobber for å ha en trent kropp, men jeg kan også slappe av og nyte livet 🙂

    2. Du ser så vanvittig bra ut! FOR en kropp =D Har du veldig gode gener siden du ser så bra ut uten å leve på diett og trene 24/7?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg