JUNI´S

Vi er allerede snart halvveis juli og jeg har helt glemt oppsummeringen av juni! Bedre sent enn aldri, eller hva? 
Her kommer en oppsummering av noen av juni´s gleder og utfordringer. 

SAMSUNG CSC
Juni´s største glede
Da eksamen var vel overstått var jeg rimelig fornøyd. Jeg hadde en skikkelig god følelse for hvordan det hadde gått og feiret med et godt glass hvitt på verandaen. Nå som jeg har fått karakteren, er jeg enda mer fornøyd. Det gikk strålende! 

SAMSUNG CSC
Juni´s beste burger
Denne burgeren med kyllingkjøtt, sprøstekt spekeskinke og en syrlig dressing, var bare fantastisk god. Jeg har laget den flere ganger. Skal du lage den en burger i sommer, må du prøve denne. Oppskriften finner du her

SAMSUNG CSC
Juni´s nye rekord
Jeg tok endelig to ganger min kroppsvekt i markløft! Hurra, så moro!
Jeg vet ikke om det skyldes god musikk på øret i Miiego- øreklokkene, Noccoen eller isen jeg spiste før trening, men noe gav meg ekstra futt i kroppen denne dagen. Du kan tro jeg følte meg som den råtassen etterpå!

SAMSUNG CSC
Juni´s beste dessert
Norske jordbær og bringebær, servert med nektarin, eple, blåbær, durer og ProPud med vaniljesmak. Så enkelt og så godt! Dette har gått igjen mange ganger. 

Juni´s utfordring
I slutten av måneden ble jeg ble singel og bo-løs. Det har vært et par vanskelige uker med mye følelser og usikkerhet, men nå er leilighet i boks og roen senket seg. Det ordner seg alltid for snille piker!


Juni´s beste kake
Denne saftige sjokoladekaken med iskrem. En mørk sjokoladekake med en deilig is, er alltid en favoritt. Oppskriften er her.

SONY DSC
Juni´s oppskrift som flest har prøvd
Selv om min favorittoppskrift fra juni er sjokoladekaken, er oppskriften jeg har fått flest tilbakemeldinger på sjokoladerullen med bringebærkrem. Her er oppskriften. Og tusen takk til alle dere som tagger meg på instagram eller sender meg snaps med bilder av oppskriftene dere prøver :grin:  Det er virkelig stas og varmer mitt hjerte! 


Juni´s mest likte innlegg.
Dette innlegget hvor jeg skrev om mageruter og delte min favoritt mageøvelse. 


Juni´s mest likte instagram bilde
Denne deilige snack -tallerkenen med mango, eple, sharon, jordbær, sjokolade, cashewnøtter og frosne druer. Så godt og så enkelt! Oppskjært frukt ser så delikat ut!


Juni´s festmålitd
Alle som kjenner meg, vet at noe av det beste jeg vet er sushi. Da jeg og en god venn kjøpte oss 60 biter sushi, var jeg i himmelen. Dette var fantastisk godt! 

Selv om juni har vært en turbulent måned, er det mye å glede seg over. Og juli har allerede vist seg å være den beste måneden hittil i år :mrgreen: Jeg gleder meg til resten!

Kristine ♥

12 kommentarer

Siste innlegg