www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

TILBAKE TIL HVERDAGEN IGJEN

  • 18.07.2016, 15:40


God mandag dere. Har helgen vrt bra? Og ikke minst, har starten p uken vrt bra?
Jeg har hatt en utrolig bra helg med masse sosialt, flytting og jobb. Svn derimot, det har det blitt minimalt med. N gleder jeg meg allerede til legge meg tidlig i kveld og f en god natts svn!

Trening har blitt helt nedprioritert de siste to ukene. Faktisk har jeg kun hatt to treningskter de siste seksten dagene!
Frst var det ferie. Deretter var det i gang med full jobb samtidig som jeg flyttet og det var viktig for meg ha tid med de menneskene jeg er glad i. Dermed har treningen totalt utgtt!
Jeg er opptatt av at livet skal komme fr treningen, ikke omvendt. Har man en periode hvor livet er hektisk eller hvor treningsgnisten er totalt fravrende, er det ingen vits presse seg p trening. Kroppen og hodet har godt av en pause i ny og ne.

For min del kjenner jeg at det blir fantastisk deilig komme tilbake til hverdagen igjen. Jeg begynner f orden i ny leilighet og rutinene kan sakte men sikkert komme tilbake. Mest av alt gleder jeg meg til komme tilbake til gode treningsrutiner. Trening er noe som gir meg s mye glede og energi. Jeg kjenner meg rett og slett ikke like bra nr jeg ikke trener!!


N som hverdagen er tilbake, startet jeg like s godt uken med en treningskt.
Det ble ben og rumpe som fikk gjennomg.

- Frontby til boks, som dere ser p bildet
4 sett * 8 -10 repetisjoner
- Bulgarsk utfall
3 sett * 10 repetisjoner
- Kick back i kabel
3 sett * 12 repetisjoner
- Ettbens benpress
3 sett * 8 repetisjoner
- Glute pushdown i pull ups maskin
3 sett * 15 repetisjoner 


Fy sren s deilig det var. Jeg gleder meg til morgendagens treningskt p rygg og skuldre!


Hper uken din blir riktig s fint  :grin: 
Ta p deg smilet og tenk glade tanker, s er jeg sikker p at den blir bra!

Kristine ♥

Dijana

18.07.2016 kl. 15:55
Hva er den siste velsen? :)

Kristine

19.07.2016 kl. 17:24
Dijana:
Sk den opp p youtube, s fr du se velsen :) Jeg fr ikke lagt til klipp n da jeg er p jobb.

Anastasia

18.07.2016 kl. 17:54
Synes det er s bra at du kan ta deg fri ogs!

Kristine

19.07.2016 kl. 17:23
Anastasia:
Det er viktig hvile ogs :)

18.07.2016 kl. 19:13
Ansiktsutrykket! Hehe...Du er st :-P

Kristine

19.07.2016 kl. 17:23
Anonym:
Dypt konsentrert ;)

Janne

19.07.2016 kl. 11:47
Ser ut som om rumpa di kommer seg. Haha :-D

Kristine

19.07.2016 kl. 17:23
Janne:
Ja, den kan bare vokse :)

Sara

19.07.2016 kl. 14:07
Herlig at ting kommer p stell! St p!

Hvor og hvorfor flytter du?

klem :-D

Kristine

19.07.2016 kl. 17:23
Sara:
Jeg har flyttet til midt i Sandvika :) rsaken var at det ble brudd med samboeren.
Klem tilbake :)

19.07.2016 kl. 21:16
Hvor skal man egentlig kjenne det nr man kjrer kickback i kabel? Jeg har en tendens til kjenne det i rumpa p det benet jeg str stille med, alts ikke det jeg sparker bakover med, det virker veldig feil?

Kristine

20.07.2016 kl. 10:34
Anonym:
Du skal kjenne det i det bene du sparker bakover med. Str du eller gjr du det p en benk?

20.07.2016 kl. 13:56
Takk for svar :) jeg har bare kjrt den stende men har vurdert prve kjre den p benk for se om jeg da kjenner det mer de riktige stedene

Kristine

21.07.2016 kl. 17:32
Anonym:
Gjr det og se om du fr bedre kontakt da. Eventuelt kan du gjre noen sttte velser frst, med strikk feks, for aktivere musklaturen :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits