SLIKE DAGER

Slike dager, som i går, skulle jeg ønske varte evig! 
Sol, strand, bading, latter, sushi, hygge, fruktfest og is. Faktisk var det så koselig at vi endte med å sitte opp til to. Da var jeg ikke like høy i hatten når vekkerklokken ringte i dag morges, men det var så absolutt verdt det!


Vi var en liten gjeng som var på Kalvøya. Himmelen var skyfri hele dagen og solen stekte. Selv vanntemperaturen var ikke så ille og det ble flere dukkerter!


Hvorfor ikke ta en liten soldans? Solen gir meg et umennskelig godt humør! 

SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSCPå kvelden var jeg ør i hodet av all solingen og badingen! Jeg og en venn bestemte oss for at vi skulle kjøpe oss take away sushi og nyte maten med bena høyt oppe. Ja, vi spiste faktisk i sengen mens vi så en film. Vi var sultne, så det ble seksti deilige biter. 

SAMSUNG CSCJeg blir aldri lei sushi. Det er bare så utrolig godt!

SAMSUNG CSC
Det ble en god tallerken frukt og bær til dessert. Naturens godis! Før vi delte en boks Ben&Jerrys og ble sittende å prate til langt på natt. 

Jeg har vært heldig denne sommeren og hatt utrolig mange slike dager. Og jeg vet det kommer flere. Norsk sommer, gode venner, god stemning. Ja, da er virkelig livet godt :grin: 
Nyt sommeren dere. Vi lever her og nå. Skap magiske øyeblikk! 

Kristine ♥

12 kommentarer

Siste innlegg