ÅRETS SISTE IHERB PAKKE

Det var nesten litt vemodig å gå på posten i dag for å hente denne pakken. Årets siste iHerb pakke! Jeg kan se tilbake på 2016 og rundt tjue pakker fra iHerb. Allerede nå har jeg en pakke på vei, som jeg tipper kommer når jeg er på juleferie og som da blir 2017 første iHerb pakke . Jeg kan ihvertfall si at jeg er en god og lojal kunde. Jeg elsker jo iHerb og alle de morsomme tingene de har! 

SAMSUNG CSC
Årets siste iHerb pakke inneholdt
Coconut chips
Super gode med sjokoladesmak.
Yogi karamell te
Jeg har mange forskjellige Yogi teer og elsker de små søte beskjedene som er på hver te pose!
Mighty muffin
Disse muffinsene er både gode og enkle. Det er en proteinmuffins hvor du kun tilsetter vann, eventuelt melk, og deretter lager / steker muffinsen i mikroen. Genialt! De finnes i mange forskjellige smaker her.
Rice thins
Tynne riskaker.
– Trail mix
Denne er de utsolgt for nå, men dette er en blanding av superbærene gojibær, mulberries og goldenberries.
Atkins candies
I grunn som non stop, bare en sunnere utgave.

Er det forresten noen av dere som har smakt den nye Questbaren Rocky Road? Jeg venter spent på at pakken kommer i posten, men som den utålmodige sjelen jeg er, synes jeg det tar fryktelig lang tid!
Bruk gjerne koden min OKE701 om du handler på iHerb. Da får både du og jeg rabatter. 

Nå venter sushi og hygge. Det er helg :razz: Ha en finfin fredagskveld!

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Kristin:
      Hmmm, jeg digger jo cookie dough. Så da satser jeg på at denne faller i smak hos meg også. Takk Kristin 🙂

    2. Jeg liker heller ikke hvit sjokolade, men elsker altså Rocky Road.
      Mine øvrige questbarfavoritter er double chocolate, cookie dough og peanut butter chocolate. Da har du en viss referanse, Kristine 🙂

    3. Jeg har smakt rocky road! 🙂 Sjokolade-bar med nøtter og marshmallows (sykes det liknet mest på hvit sjokolade). Den var god, men tror nok den akkurat ikke kommer med på topp 5 for min del!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg