EGG SANDWICH

Til tross for at jeg jobber fult nå, er jeg i skikkelig sommerferie-modus. Det moduset har jeg planer om å beholde helt til studiestart. Så jeg skal nyte ferien i tre uker til! 
Med ferie kommer også gode frokoster. I dag stod jeg opp ekstra tidlig slik at jeg skulle ha tid til å lage meg en skikkelig frokost før jobb. Jeg laget denne egg sandwichen på fem minutter! En god, sunn og rask rett som passer like bra til frokost som lunsj eller kveldsmat. 
Unn deg en ekstra god kveldsmat i dag eller en deilig frokost i morgen med en egg sandwich! 

SAMSUNG CSC

Egg Sandwich

2 skiver brød, jeg brukte Ingers super rug
1 ts dijon sennep
1 ss rømme, eventuelt kesam
1/2 hvitsløksfedd fihakket
Salat, tomat, agurk
3 skiver skinke
1 egg

Start med å steke egget. 
I mellomtiden rister du brødet. Bruk enten en brødrister eller stek de et minutt på hver side i en varm stekepanne. 
Bland sammen dijon sennep, rømme og finhakket hvitløk. Smør blandingen på brødskivene. 
Legg en brødskive på en tallerken og ha på salat, skinke, tomat, agurk og det stekte egget. Ha over litt salt og pepper. Topp med den siste skiven. 
Spis og kos deg!

SAMSUNG CSC
Jeg lå faktisk i sengen og spiste sandwichen, sammen med en god kopp kaffe og en spennende bok. Det kaller jeg en bra start på onsdagen! 
Håper du har hatt en fin dag :grin: Ha en god kveld videre!

Kristine ♥

12 kommentarer

Siste innlegg