MANDAGSØKTEN OG MANDAGSMIDDAGEN

Da er en ny uke i gang dere! Har du hatt en fin start?
Min mandag har ikke vært den mest spennende. Så langt har den bestått av trening, mat og jobb. Ikveld skal jeg ha vin-besøk. Det blir hyggelig!

SAMSUNG CSC
Mandagsøkten ble en svett treningsøkt på ben og rumpe. Bena føltes tyngre enn normalt i dag, så det ble en litt kortere økt, men den var god likevel. Noccen gjorde heldigvis bena litt mer livlige!

– Frontbøy
4 sett * 6 repetisjoner
– Bulgarsk utfall
4 sett * 10 repetisjoner
– Ettbens benpress
3 sett * 10 repetisjoner
super sett med –
Hip thrust
3 sett * 12 repetisjoner

SAMSUNG CSC
Mandagsmiddagen ble en tacovariant med søtpotet. Knall godt!
Du lager taco på vanlig måte og server med sprø søtpotetskiver. Har du ikke prøvd den kombinasjonen, må du gjøre det snarest!

SAMSUNG CSC
Først skjærer jeg søtpotet i skiver og legger dem utover en bakplate. Ha over salt og pepper. De stekes på 225 grader i 15 minutter. I mellomtiden steker jeg karbonadedeig med hjemmelaget tacokrydder, oppskriften finner du her, og lager en enkel salat av hodesalat, tomat, agurk og paprika. Server det hele med salsa og gjerne revet ost.

Jeg ønsker deg en riktig så fin uke.
Håper den bringer gode treningsøkter, god mat og deilige øyeblikk :grin: 

Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg