TIL DEG SOM DRIKKER NOCCO ELLER ANDRE DRIKKER PÅ BOKS

SAMSUNG CSC
Dere vet jo at jeg drikker Nocco hver dag. Noen ganger til og med flere om dagen….jupp, jeg er avhengig!
Er du som meg? Drikker du Nocco eller andre drikker på boks? Da kan du faktisk gjøre noe nyttig ut av det. 

SAMSUNG CSC
Om du sparer på den dingsen som åpner bokse (jeg aner faktisk ikke hva denne heter – gjør du?), kan den komme andre til gode. 
Her hvor jeg bor, i Sandvika, kan vi levere åpningsdingsen til Meny. Jeg lever mine til Meny Rykkinn. De leverer dem så videre til Martina Hansen hospital. Der blir åpningsdingsen smeltet og gjort om til proteser.
Er ikke det fantastisk dere? Når jeg drikker en Nocco kan altså saken jeg bruker til å åpne boksen med ende opp som en del av noens tapte legemsdel. Det er i mine øyne helt utrolig!

Om du bor i nærheten. Ta vare på denne lille saken. Den kan faktisk være med på å gjøre noen andre en enormt stor nytte :grin: 

Kristine ♥

14 kommentarer
    1. Veronica:
      Jeg er Nocco ambassadør, men den siste uken har jeg vært tom og da har jeg kjøpt selv i matbutikken 🙂

    2. Anita:
      Jeg er Nocco ambassadør, ja. Uansett hva jeg hadde vært, hadde jeg fortsatt spart på denne åpningsdingsen 🙂

    3. Står inneholder sponsede produkter Veronica. Hun er nok sponset. Synes det var veldig fint at du får frem det her. En liten ting som kan bety så mye <3

    4. Har en søster med protese så dette innlegget ble jeg veldig glad for å lese. Så flott at du opplyser folk om en slik enkel mulighet <3

    5. Dette var et innlegg som virkelig traff meg. Med revmatisme i familien, hvor mormor har hofteprotese, gjorde dette tiltaket meg varm i hjertet. Takk for at du delte dette, Kristine. Jeg skal begynne å samle på disse og levere dem inn <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg