MORGENTRENING PÅ EN LØRDAG

God lørdag formiddag skjønne mennesker. Da er lørdagen her! 
I går hadde jeg en skikkelig dårlig treningsøkt. Faktisk så dårlig at jeg kun gjennomførte et par sett med knebøy og sumo markløft, før jeg gikk hjem! Kroppen ville rett og slett ikke løfte de vektene eller antall repetisjoner som hodet vet jeg kan. Jeg var svak og slapp. Da er det bedre å dra hjem, hvile og komme sterkere tilbake dagen etter. 

SAMSUNG CSC
I dag startet jeg lørdagen med morgentrening. Energien var tilbake og jeg var i hugget. Jeg hadde en helt fantastisk løpetur!
Ettersom jeg egentlig hadde noen plan for løpeturen, bestemte jeg meg for å la farten jeg løp i styres av musikken jeg hørte på – musikkintervaller! Rolig musikkintervaller vel og merke. Jeg økte kun farten 1 km / t. 
Først varmet jeg opp med rolig jogging i 4 minutter. Etter det løp jeg 1 sang på 11 km / t, før jeg så løp neste sang på 12 km / t. Deretter var det tilbake til 1 sang på 11 km / t, 1 sang på 12 km / t, 1 sang på 11 km / t, osv. Jeg roet til slutt ned med 4 minutter rolig jogging. Det ble 8 gode kilometer.
Nå er jeg ferdig dusjet, har spist frokost, klar for jobb og en kanon bra lørdag!  

Ha en strålende helg da dere :grin: 

Kristine ♥

10 kommentarer

Siste innlegg