FROSSEN PROPUD – ENKEL OG SUNN DESSERT

SAMSUNG CSC
Som dere vet, er jeg veldig glad i ProPud. Produktet har ganske nylig kommet til Norge, men jeg har tidligere kjøpt det når jeg var på harrytur over grensen. 
For de som ikke vet det, er ProPud en laktosefri proteinpudding som finnes i smakene caramel, chocolate, lemon cheesecake, blueberry muffin, creamy hazelnut og vanilla. 
Vanilje- og sjokoladesmaken er blitt favoritter hos meg. Vaniljepuddingen smaker som vaniljesaus! Jeg synes også lemon cheesecake og blueberry muffin er veldig gode, men disse er best i seg selv. Altså å bare å sitte å kose seg med  selve puddingen. Sjokolade- og vaniljesmaken bruker jeg over havregrøten, sammen med frukt og nøtter i biter, i bakst, sammen med hakket sjokolade eller proteinbarbiter, som tilbehør og glasur til kaker, eller bare som kos med hvor jeg spiser puddingen alene.
Ofte har jeg en ProPud i sekken når jeg er på farten eller forelesning. Det er et perfekt lite og enkelt mellommåltid. Som regel supplerer jeg puddingen med en håndfull nøtter og en frukt, slik at det blir et komplett mellommåltid med proteiner, sunt fett og karbohydrater. 

SAMSUNG CSCI dag prøvde jeg noe nytt med ProPud. Jeg puttet rett og slett hele boksen med vaniljepudding i fryseren. Den stod der i omtrent fire timer. Når jeg skulle spise den, tok jeg opp boksen og satte den på kjøkkenbenken i tjue minutter før jeg skulle spise den. Det lønner seg å la den tine litt, ellers vil den være veldig hard. Etter tjue minutter på kjøkkenbenken var puddingen begynt å smelte og blitt kremet, nesten litt som is. Mmmm…
Frossen ProPud er en god, enkel og sunn dessert :grin: Den passer jo perfekt i dette nydelige septembersommerværet vi har på Østlandet nå!

SAMSUNG CSC
Jeg serverte den frosne ProPuden med frosne bananskiver, GoodLife proteinbar i smaken caramel choco som jeg skar i biter, eple i skiver og sjokolade- og bringebærsaus. Dette tror jeg blir en ny hverdagsdessert hos meg!

Den er forresten siste dag hvor du får hundre kroner i rabatt om du bruker koden KRISTINE ved kjøp for over fire hundre kroner hos GymGrossisten. Du legger inn koden før du skal betale, der det står ‘Angi gavekort eller rabattkode’.

Ha en nydelig torsdagskveld da dere :grin: 

Kristine ♥

16 kommentarer

Siste innlegg