EKSAMEN IMORGEN OG LOMPEPIZZA

Da er jeg vel hjemme i Norge. 
Selv om det er utrolig deilig med ferie og avslapping, er hverdagen best i mine øyne. Jeg er et rutine- og hverdagsmenneske! 

SONY DSC
Dagen i dag har vært alt annet enn spennende. Jeg har eksamen imorgen, så jeg har stort sett ligget på sengen å lest eller gjort oppgaver. Her ser dere den ærlige sannheten hjemme hos meg. Rotete hår, null sminke, hull i sokken, kosebuksen på, en halvspist Questbar….Det er meg i et nøtteskall! 
Midt på dagen måtte jeg ta meg en pause i puggingen og ta meg en treningsøkt. Da blir jeg både mer konsentrert og effektiv etterpå. Det ble en god økt på ben med knebøy, rumensk markløft, bulgarsk utfall og leg extension.

SAMSUNG CSC
Til middag, som jeg faktisk sitter med akkurat nå, ble det hvit lompepizza med røkelaks. Dette er en veldig god smakskombinasjon. Har du ikke prøvd det, må du gjøre det!
Jeg smurte lompene med phildephia. Deretter hadde jeg over rødløk i skiver, revet Jarlsbergost, litt parmesan og fetaost. En liten touch salt og pepper kvernes over, før lompene settes inn i ovnen på 225 grader i 5 -6 minutter. Når osten har smeltet og lompene er klare, har jeg over røkelaks, ruccola og noen få dråper sitronsaft. En smaksfest i munnen! 

SAMSUNG CSC
Lompepizza er en favoritt hos meg de dagene tiden er knapp eller slik som i dag hvor jeg har annet å gjøre enn å lage mat – nemlig å lese til eksamen. Det tar knappe ti minutter å lage, det smaker godt og det er sunt. En perfekt hverdagsmiddag. Til lunsj og kveldsmat!

Nå får jeg fortsette lesingen. 
Ha en fin onsdagskveld. Smil litt ekstra for lillelørdag :grin:

Kristine ♥

16 kommentarer

Siste innlegg