OKTOBER CHALLENGE – UKE EN

For et nydelig høstvær vi har på Østlandet i dag. Er det flere som har vært ute å kost seg i høstsolen?
Jeg hadde egentlig fylt opp dagen med diverse avtaler og noe jobb. For å rekke å få med meg finværet, tok jeg like så godt bena fatt mellom avtalene. Istedenfor å ta bussen, fikk jeg en deilig gåtur i et fantastisk vær. Solen, den friske luften og alle de nydelige fargene. Helt nydelig!

Over det til jeg skulle skrive om. Imorgen starter første uken av oktober challenge som jeg skrev mer om her. Er du klar?
Slik ser første uke ut:


Bruk gjerne hastaggen #okotberchallenge på instagram om du slenger deg med. På den måten kan jeg følge deg også.

Da gjenstår det bare å ønske dere en fantastisk uke :grin: 
Make the best of it! 

Kristine ♥

12 kommentarer

Siste innlegg