OKTOBER CHALLENGE – UKE TO

Hvordan har det gått med den første uken av oktober challeng? Har det vært moro eller har du hatt noen utfordringer?
Jeg for min del slet litt på torsdag og fredag. Det å skru av mobil og pc, og komme seg i seng før en pleier var en utfordring. Men det gikk. Tilslutt måtte jeg bare si til meg selv at jeg skulle svare resten av mailene dagen etter, for jeg skulle i seng! Jeg fikk en god og ekstra lang natt med søvn. På fredag var jeg skikkelig tung i kroppen. Jeg bestemte meg for å ta treningsfri. På kvelden dukket oktober challengen opp og det kom frem at jeg skulle gå tyve minutter. Da måtte jeg bare ta på meg treningsskoene å gå litt! Oktober challenge gjorde altså at jeg var litt aktiv på fredag. 

Uansett hvordan uke en gikk, håper jeg du er klar for oktober challenge uke to :mrgreen:  
Slik ser andre uken av oktober challenge ut: 

Kristine ♥ 

6 kommentarer
    1. Rikke:
      Da trenger du det nok ekstra mye Rikke. Ikke glem at du er fantastisk og enestående. Det er så mye mer enn fem gode ting ved deg <3

    2. Synes lørdag var svær.. Utroligt at det kan være så svært at skrive 5 gode ting om sig selv!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg