OKTOBER CHALLENGE – UKE TRE

Som tiden flyr. Imorgen er det duket for uke tre av oktober challenge! Hvordan går det med dere så langt?
Jeg for min del har hatt både full suksess på enkelte dager og andre dager som ikke har fungert denne uken. Fredag tok jeg for eksempel ny rekord i knebøy :mrgreen:  Knall moro! Det å legge på 10 % ekstra på vektene gjorde underverker og det endte med at jeg la på langt mer enn 10 %. Lørdag derimot, fikk jeg ikke prøvd en ny grønnsak til middag ettersom jeg er bortreist og spiste middag på restaurant. På planen i dag står det at èn skal bruke noen minutter på å planlegge uken. Det er noe jeg nesten gjør hver søndag, så det skal jeg absolutt gjøre når jeg kommer hjem. 

Slik ser planen ut denne uken:
Håper du er klar for uke tre!  

Kristine ♥ 

6 kommentarer
    1. Jeg synes det har vært veldig gøy så langt. Fikk ikke prøvd en ny grønnsak på lørdag. Spiste pizza 😛 Men ellers har det gått bra 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg