OKTOBER CHALLENGE – UKE FIRE

Da står vi hvert øyeblikk ovenfor siste uken av oktober challenge. Henger du fortsatt med? Om det er slik at du har hoppet over et par dager eller falt av på veien, ikke gi opp! Kom deg opp igjen og følg med videre :grin: Det har vært så morsomt å se flere av snappene dere har sendt meg underveis, det både gleder og motiverer. Jeg håper dere er med og avslutter challengen med stil. 
Slik ser uke fire ut:

Nå skal jeg lage meg en deilig fruktsalat, det er dagens utfordring av oktober challenge uke tre. Fruktsalat er sunt og utrolig godt, det er noe jeg egentlig burde lage oftere. Jeg tror jammen jeg skal lage en stor porsjon i dag, så har jeg til imorgen også!
Ha en god kveld.

Kristine ♥ 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg