ÅTTENDE OKTOBER

God lørdags morgen og god åttende oktober herlige mennesker ♥

SONY DSC
Før du starter dagen i dag vil jeg at du skal ta med deg dagens ord.
Vi er enormt heldige som har dagen i dag og dette øyeblikket her og nå. Ikke minst, vi har tak over hodet, mat på bordet, mennesker som bryr seg om oss og en kropp som kan bevege seg.
Ikke ta dagen i dag forgitt. Ikke ta deg selv for gitt. Gled deg over akkurat denne dagen og over å være til. Livet er så mye bedre om du velger å se det med solskinn i øynene. 
Måtte helgen din bli fantastisk! 

Ps. Ikke glem oktober challengen, og at du idag skal skrive ned fem ting som du liker ved deg selv og deretter si dem høyt. Dette er en kjempe fin øvelse for bedre selvtillit. 

Kristine ♥ 

10 kommentarer
    1. Anne:
      Uff, jeg har mistet min mor til kreft. Sender deg en god klem <3 Slike vonde ting kommer heldigvis med en god ting, og det er at en blir flinkere til å sette pris på ting og livet generelt <3

    2. Det at jeg mistet min lillesøster til kreft i fjor, samt det at min mor har hatt kreft to ganger og jeg har en genetisk stor sjanse for å få det gjør at jeg setter pris på hver dag!
      Man skal aldri ta noe eller noen forgitt 🙂
      Ønsker deg en god helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg