hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

MANDAG MED 4 x 4 OG ENKEL MIDDAG

  • 10.10.2016, 15:49


Mandag igjen! Er du klar for en ny uke?
Om du er en av de heldige som har hatt hstferie, er det kanskje ekstra tungt komme igang denne uken. Jeg har ikke hatt hstferie. Helgen min derimot, bestod stort sett av hvile, hygge, sosialt og god mat. Nr jeg vknet i morges var jeg full av energi og veldig klar for starte uken! 

En happy Kristine etter intervaller. Nocco-energi!  

I oktober challenge str det 4 x 4 intervaller. Det har jeg ikke gjort p lenge. Det er generelt lenge siden jeg har lpt intervaller! Fy sren s tungt. Jeg pustet og peset under lpingen, men der fltes fantastisk deilig etterp. Dette m jeg gjre oftere! 

4 x 4 intervaller gjennomfres ved at du varmer opp i cirka 5 minutter. Deretter starter du intervallene. 4 minutter med hy intensitet, etterfulgt av 3 minutter med hvile / rolig intensitet. Dette gjentar du 4 ganger, slik at du totalt har gjennomfrt 4 intervaller av 4 minutter nr du er ferdig. Husk nedtrapping.
Har du gjort intervallene dine i dag?

SONY DSC
N sitter jeg her med middagen. En enkel middag. I hverdagen er jeg fan av middager som tar maksimalt 20 minutter lage. Helst kortere! Stort mer enn det, gidder jeg rett og slett ikke. Det er andre og mer spennende ting bruke tid p! I dag ble det svinefilet med woket paprika og kikerter. Denne tar faktisk bare 10 minutter lage! En rask, enkel og god middag. 

SONY DSC
Start med svinet. Eventuelt kan du ogs bruke kylling, fisk eller biffstykker. Krydre med salt og pepper og stek i pannen p 2 -3 minutter p hver side. I mellomtiden skjrer du paprika i forskjellige farger i strimler og finhakket litt hvitlk og chili. Nr svinestykkene er ferdig, har du i en god drt kokosolje i pannen, eventuelt meierismr,  sammen med chili, hvitlk og paprika. Ha p hy varme og rr rundt hele tiden. I lpet av 3 -4 minutter er paprikaene blitt myke og ste. Rr inn kikerter og server. S enkelt og s godt!


Kristine ♥

Kristin Haugen Granli

10.10.2016 kl. 16:00
Ahh, jeg ville s gjerne vre med p challengen, men jeg m trene helkropp p mandag, onsdag og fredag, s jeg flytter og bytter litt og kjrer 4 x 4 i morgen!

Kristine

11.10.2016 kl. 10:21
Kristin Haugen Granli:
Men da er du jo med. omrokkere s det passer inn i timeplanen er jo helt greit :D

Anastasia

10.10.2016 kl. 17:44
Ble inspirert n s det ble intervaller. Takk for at du fr meg opp av sofaen :-)

Kristine

11.10.2016 kl. 10:20
Anastasia:
S deilig da! Det fles godt nr det er gjort :)

Eirin

10.10.2016 kl. 19:19
Smilet og energien din =) <3

Kristine

11.10.2016 kl. 10:20
Eirin:
Hyggelig om det kan smitte litt Eirin :)

siljefjaren

10.10.2016 kl. 20:00
S flink du er! 4*4 intervaller er s tung!

Kristine

11.10.2016 kl. 10:20
siljefjaren:
Tungt med utrolig deilig etterp :)

Pernille

10.10.2016 kl. 21:07
Steker du alltid i kokosolje?

Kristine

11.10.2016 kl. 10:20
Pernille:
Jeg skal skrive mer om dette senere i dag :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no