YOGA WEEKEND

Akkurat nå sitter jeg på et saueskinnspledd foran peisen på nydelige Norefjell spa. Hadde du sagt til meg for en uke siden at jeg skulle på yoga weekend denne helgen, hadde jeg nok sett litt rart på deg. Yoga og meg ser ikke pent ut. Det er noe jeg er skikkelig dårlig til. Jeg er stiv som en stokk og blir alt for fort utålmodig! Da jeg på torsdag fikk tilbudet om å være med Helene, tenke jeg fuc* it, why not?! Det at yoga ikke er min sterkeste siden, betyr jo ikke at jeg ikke kan bli bedre. Da må èn praktisere og øve. Og kanskje er dette akkurat det jeg trenger for å komme ordentlig i gang med den yogaen jeg har tenkt på en stund.


Jeg har på meg tights fra RunWild og topp fra RunAndRelax.

Så langt har turen vært veldig inspirerende. Vi kom opp hit i går ettermiddag, til et snøkledd og vakkert landskap. Da slang jeg meg med på ashtanga yoga. Dette er en ganske kraftfull yogaform med mye fokus på styrke. En nok så utfordrende time, i hvert fall for meg. 
Etter hotellfrokosten i morges valgte jeg å kos meg i spaområdet isteden for å være med på en yogatime. Jeg må jo utnytte den muligheten også! Senere i dag skal jeg være med på yoga for godt humør, det høres jo helt fantastisk ut! I tillegg skal jeg være med på et foredrag om energi og velvære før det er duket for en felles tre retters middag. 


Planen imorgen er ikke stort annet enn en lang og god hotellfrokost og en eller to yogatimer før turen går hjem igjen. Dette blir rett og slett en skikkelig velvære, avslappende og yogainspirerende helg. Omgivelsene her er helt fantastiske og stemningen er god, så det blir absolutt ingen problem å hente inn energi. 
Namasté :razz:

Kristine ♥

15 kommentarer

Siste innlegg