hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

JEG HAR IKKE NDVENDIGVIS FASITEN

  • 02.11.2016, 16:51


Jeg fr mange sprsml om hvordan jeg trener og spiser. Er du en av de som har spurt, har du erfart at det er noe jeg ikke svarer konkret p. Det er ikke slik at om du kopierer den mten jeg trener og spiser, s vil du f de resultatene du nsker deg. Slik jeg lever, er ikke riktig for alle. Jeg har ikke ndvendigvis fasiten p hva som fungerer for deg, eller p hva som er sunt for den saks skyld. 

SAMSUNG CSC
Topp fra 2XU // Sko fra Reebook // Tights fra I can I will - finnes i gr, bl og gr, rosa og sort, og brun

De fleste som kjenner meg, vet at jeg har noen drlige vaner. Til tross for at jeg spiser rimelig sunt mesteparten av tiden...
Fr jeg fullfrer denne setningen vil jeg poengtere hva jeg mener med sunt. Det er nringsrik mat bestende av sunt fett som smr, kokosmelk, kokosolje, avokado, ntter og lignende. Gode proteinkilder som cottage cheese, ost, egg, skinke, kylling, bnner, biff, proteinpulver, osv. Grove karbohydrater fra havregryn, grnnsaker, frukt, br, knekkebrd, ris, poteter og mer, hvor er mesteparten av maten er hjemmelaget og inneholder lite tilsetningsstoffer. 
N til fortsettelsen av setningen; Til tross for at jeg spiser rimelig sunt mesteparten av tiden, er jeg veldig glad i cola zero og is. Cola zero drikker jeg daglig og is spiser jeg i hvert fall annenhver kveld! Dette er mine store "synder".

For meg fungerer mitt kosthold helt supert. Jeg spiser nr jeg er sulten og stort sett det jeg har lyst p, noen dager blir det mer andre dager blir det mindre. 
Treningen fungerer ogs helt utmerket for meg. Jeg trener mest styrketrening, 3 -4 ganger i uken og legger til kondisjonstrening om jeg fler for det. Jeg har ingen oppsatt plan eller treningsregime fordi jeg fler at jeg ikke trenger det og fordi jeg koser meg med trene p den mten jeg gjr n.

Selv om jeg trener og spiser p denne mten, er den ikke ndvendigvis riktig for deg. Kanskje skal du opp i vekt og trenger legge mer fokus p f i deg mer kalorier. Kanskje skal du ned i vekt og burde spise langt mindre is en det jeg gjr. Kanskje skal du trene for bli rask og burde trene mer kondisjonstrening enn meg. Kanskje du har jernmangel og burde spise mer jernrike matvarer enn det jeg gjr. Kanskje lever vi med to forskjellige hverdagsregimer og mine mltider passer ikke inn i dine rutiner. Eller noe helt annet.
Det jeg vil frem til er at vi alle burde slutte fokusere s mye p hva alle andre gjr, og heller tenke og fle p hva som er bra for oss selv. Ingen sitter p din fasit. Begynn lytt til kroppen din, da er du p god vei.  


Kristine 

Victoria Larsen

02.11.2016 kl. 17:32
S stilig antrekk! :D

Kristine

02.11.2016 kl. 23:00
Victoria Larsen:
Takk Victoria :)

Janne

02.11.2016 kl. 18:03
Amen for det her!!

Kristine

02.11.2016 kl. 23:00
Janne:
:)

02.11.2016 kl. 18:11
Kan jeg f sprre deg om en ting? Hva skal man gjre om man har ftt beskjed om at man har alvorlige spiseforstyrrelser og ikke vil ha hjelp.. Du har vel kanskje ikke noen fasti p det- men har du noen tips?

Kristine

02.11.2016 kl. 23:02
Anonym:
Om en selv godtar at en har en alvorlig spiseforstyrrelse, er en allerede p god vei til innse at en har et problem og at hjelp er ndvendig. Mitt tips er ta imot hjelp <3 Det er ikke vits delegge livet med en spiseforstyrrelse.

Anniken

02.11.2016 kl. 18:15
S viktige ord. Takk for at du deler <3

Kristine

02.11.2016 kl. 23:00
Anniken:
<3 <3

Chatrine

03.11.2016 kl. 12:09
Det her er s viktig. Takk for at du sprer et sunt budskap <3

Kristine

03.11.2016 kl. 18:52
Chatrine:
Takk for hyggelige ord :)

karoline

03.11.2016 kl. 19:15
Du har serist den mest fantastiske innstillingen, men ogs den mest fantastiske kroppen! Tror du det er gener som gjr at du kan spise is annenhver dag og fortsatt ha den fettprosenten? Jeg sitter snn fast i alt eller ingenting. Frtser i helgene, men rrer ikke sukker i uka og har hy fettprosent, mye vann i kroppen og fler meg ikke vel.
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no