OKTOBER CHALLENGE – OPPSUMERING

Da er vi kommet til veis ende av oktober challenge. Hvordan gikk det?
I dagens lille utfordring står det at du skal bruke ti minutter på å oppsummere de siste fire ukene. Jeg lurer også på hva dere synes om challengen? Var det morsomt og er det noe dere kunne tenke dere at jeg gjør igjen? Om du har noen synspunkter, tar jeg de gjerne imot.

SAMSUNG CSC
Jeg for min del synes det har vært både spennende og utfordrende. 
Den første uken var den uken jeg slet mest, til tross for at jeg synes det var veldig morsomt å skulle ha et lite gjøremål hver dag. Torsdagen og fredagen bød på utfordringer. Det å skru av mobil og pc, og komme seg i seng før jeg pleier, var en utfordring. Men det gikk! Tilslutt måtte jeg bare si til meg selv at jeg skulle svare resten av mailene dagen etter, for jeg skulle i seng! På fredag var jeg skikkelig tung i kroppen og tenkte å ta treningsfri. På kvelden kom jeg på at challengen sa jeg skulle gå i tyve minutter denne dagen. Da måtte jeg bare ta på meg treningsskoene å gå litt. Og jammen var det ikke utrolig deilig med frisk luft!
Uke to bragte stor suksess da jeg tok ny rekord i knebøy! På fredagen skulle vi nemlig legge på ti prosent ekstra på vektene under treningsøkten og det endte med at jeg la på langt mer! På lørdag var utfordringen å prøve ny grønnsak til middag, men dette fikk jeg ikke gjort ettersom jeg var bortreist og spiste middag på restaurant. 
Uke tre gikk helt strålende! Der hadde jeg ingen problemer. Spesielt digget jeg fredagens utfordring hvor vi skulle ta en ti minutters dance off på stuegulvet. Herlighet så moro det var å skru musikken høyt på og bare danse vilt. Det skal jeg gjøre oftere!
Den siste og fjerde uken gikk nok så bra. Her gikk alle utfordringene lekende lett bortsett fra fredagen som var totalt fail! Da var jeg nemlig på julebord med AdLinkMedia i Tønsberg. Oppgaven denne dagen var å få minimum åtte timers søvn, men med en fantastisk gjeng og en skikkelig fest ble det bare tre timers søvn! Jaja, jeg hadde det knall moro ihvertfall!

Alt i alt synes jeg det har vært moro å skulle ha et lite gjøremål hver eneste dag. Det at jeg ikke har gjennomført med glans og fått absolutt alt til, tar jeg ikke med sorg. Challengen skal jo være noe morsomt og givende, ikke et stress moment. Jeg har gjort det som har passet inn i min hverdag. Jeg vet at jeg har gjort mitt beste, og det er mer enn godt nok :grin:

Kristine ♥

10 kommentarer
    1. Kine:
      Da er vi to. Ikke alt er gjennomført med synes likevel du skal være fornøyd. 2 minutter er jo kanll bra 🙂 Kult Kine! Moro at du likte utfordringen.
      Ha en super uke 🙂

    2. Jeg har virkelig gjort mitt beste, alt har ikke blitt helt gjennomført men alt i alt fornøyd! 🙂 Syns dette var en super utfordring, ha noe og strekke seg etter for hver dag! Og jeg tok ny pers i planken på over 2 minutter, hva man kan få til altså!! 🙂 Ha en fin søndag videre! Stort smil fra meg 🙂

    3. Sunnere matlaging:
      Så hyggelig å høre 🙂 En legger jo litt tid ned i slike ting. Da er det koselig at det faktisk blir tatt godt imot. Knall kult at du har gjort 4 x 4 til en rutine. Det er jo den supre starten på uken 😀

    4. Jeg kommenterer ikke så ofte, men nå får jeg vel gjøre det. Fordi jeg synes denne var skikkelig motiverende og morsom B-)

    5. Synes det har vært veldig moro! Håper egentlig på at det kommer en november- eller desember-challenge også 😀 Etter mandagen med 4 x 4 intervaller (som jeg i utgangspunktet aldri har likt) ble dette en fast rutine på mandager fordi jeg fant ut at det gir en utrolig god start på uka! Ønsker deg en fin søndag videre 🙂

    6. Synes det har vært gøyalt med noen små oppgaver. Jeg har ikke fått til alt perfekt men gjort mye :-):-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg