EN QUEST LEVERING

Hei og hopp dere! 
Etter fem dager med sykdom, var jeg endelig tilbake på trening i dag. Fy søren så deilig det var! Influensaen har tatt skikkelig tak i meg, og jeg kjenner at formen ikke er helt tipp topp enda. Det ble derfor en kort økt, med et par lette øvelser og tjue minutter med rulling på foam rolleren. Selv om jeg ikke akkurat ble svett, føltes det veldig godt å sette føttene i treningsskoene igjen. Det var neste så jeg ville ta et hallelujarop og en seiersdans. Trening gjør meg rett og slett så ufattelig glad! 

SONY DSC
Da jeg sjekket postkassen etter trening, lå det en hentelapp der. Jeg gikk undrende til posten. Rettere sagt; småløp, for jeg var nyskjerrig! Jeg kunne ikke skjønne hva pakken inneholdt! Ettersom jeg ikke eier et snev av tålmodighet, åpnet jeg pakken på postkontoret idet postdamen gav meg den. I pakken var det en stor quest levering. En hel pakke med masse Questbarer! Det er første gang jeg har bestilt så mange barer på en gang. Jeg unnskylder meg selv med at feberen herjet som verst over meg lørdag kveld, da jeg bestilte pakken!

SONY DSCDagens Quest levering inneholdt Double chocolate chunkChocolate brownie, Chocolate chip cookie dough og Oatmeal chocolate chip. Førti åtte Questbarer i en og samme pakke. Jeg burde ha nok barer for en liten stund!

Når vi først er inne på Questbars.
Iherb har endelig fått inn den nye smaken Rocky road. Gjett om denne frøkna har bestilt en eske? Jeg gleder meg til å smake den! 
Du finner Rocky road her
Bruk gjerne koden min OKE701 når du bestiller på iHerb. Da får både du og jeg rabatter. 

Nå venter kveldsmat og oppgaveskriving, før jeg skal hoppe tidlig i seng. Jeg vil nemlig gi kroppen mest mulig hvile og søvn, slik at jeg blir klar for en tung styrkeøkt raskest mulig. Jeg savner å bli svett i panna og skjelven i bena!
Ha en god onsdagskveld herlige mennesker  :razz: 

Kristine  ♥

10 kommentarer
    1. Kristin Haugen Granli:
      Det ble hviledag på meg i dag igjen, så jeg håper jeg snart kan kicke ass 😉
      Så flink du er med lesingen. Masse lykke til på eksamen 🙂

    2. Fra iherb? 🙂 ble ikke det veldig dyr frakt? Vil gjerne bestille det samme:)

    3. Så fint at du er bedre. Skjønner godt hvordan du har hatt det – selv om jeg trente mens jeg var syk (ikke da jeg hadde feber da, og hadde 3 hele hviledager). Jeg er midt i eksamenslesning, ferdig med nr. 2 i dag, og begynner på ny lesing til neste på mandag. Jeg hadde en beinøkt i går, og en overkroppsøkt i dag, og det gikk så som så, ikke en god ide å trene når man har inntatt litt lite mat i løpet av dagen. Trøster meg med to koseøkter de neste dagene med bestevenninna mi, så er jeg klar for toppøkter etter mandagen! Ha en utrolig fin kveld, Kristine <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg