OKTOBER’S


Oktober har vært en spennende måned. Jeg har vært på flere turer hvor jeg ikke ante hva jeg som ventet meg, noe som har ført til at jeg har møtt utrolig mange nye og hyggelige mennesker. Ellers så har måneden naturlig nok også bestått av mye god mat og gode treningsøkter. Her kommer en liten oppsummering. 

Oktober’s festligste kveld 
Julebord i regi av Adlink og Aller Media gikk av stabelen på Bloksberg hvor vi hadde en fantastisk helg med pynting av juletre, åpning av julegaver, tretten (!) retters middag og dansing natten lang. 
Bilde lånt av Voe


Oktober’s beste matnyhet
Nocco med julesmaken Skumtomte. Jeg elsker jul, alt med jul blir tatt godt imot hos meg. Skumtomte har jeg ikke smakt enda, men jeg får den i kveld – jeg gleder meg!

Oktober’s utfordring
Oktober challengen. Jeg synes det har vært moro å skulle ha et lite gjøremål hver eneste dag. Riktignok gjennomførte jeg ikke med glans og fikk ikke gjort alt, med det tar jeg ikke med sorg. Challengen skal jo være noe morsomt og givende, ikke et stress moment. Jeg har gjort det som har passet inn i min hverdag. Jeg vet at jeg har gjort mitt beste, og det er mer enn godt nok. Det var også utrolig moro å få masse snaps av dere (kristineokern) underveis :grin: Moro at så mange ble med!

Oktober’s beste frokost
Froksten på Norefjell hotell. Jeg elsker hotellfrokost! Det å kunne forsyne seg mange ganger av masse forskjellig, samt sitte lenge å kose seg med god mat og god selskap, er en fantastisk start på dagen!

SONY DSC
Oktober’s beste vane
Jeg har fått meg en god vane med jevnlig stretching og rulling. Nå gjør jeg det flere ganger i uken. Denne gode vanen har virkelig gjort underverker for mykheten min, selv om jeg fortsatt er veldig stiv, og har hjulpet mye på teknikken min i flere styrkeøvelser, deriblant knebøy. Denne vanen skal jeg fortsette med. 

SONY DSCOktober’s favorittmiddag
Marokkans chili con carne. Denne er super god og enkel å lage. En middag jeg har spist mye av den siste måneden. Jeg lager en stor porsjon og oppbevarer i kjøleskapet, så har jeg middag til flere dager. Helt genialt! 

Oktober’s ‘ute av komfortsonen
Yoga weekend! Det var kanskje litt vel spontant å bli med på en hel helg med yoga ettersom jeg har gjort svært lite yoga i mitt liv, men å prøve noe nytt og komme ut av sin egen komfortsone har ingen vondt av! I lekre omgivelser på Norefjell hadde jeg en super helg med yoga, god mat og hyggelige mennesker. 

SONY DSCOktober’s beste proteinbar 
Mars og snikers proteinbarene falt virkelig i smak hos meg. Disse er en veldig god erstatning for vanlig sjokolade om søtsuget melder seg. Prisen er riktignok litt stiv, men jeg har likevel kjøpt flere av dem!

SAMSUNG CSCOktober’s favorittøvelse
Bøy i alle varianter! Det går mye i bøy på trening nå for tiden. Jeg varierer hvilken type bøy jeg tar, fra dag til dag. Noen dager kjører jeg knebøy, noen dager frontbøy, noen dager sakte bøy og noen dager bøy til boks. Dette har gjort at jeg rett og slett elsker bøy. Bøy mer folkens!

Oktober’s pannekaketårn
Jeg spiser jo proteinpannekaker flere ganger i uken. Blir aldri lei! Nystekte pannekaker med nugatti er en favoritt. 
Her har jeg brukt en så enkel oppskrift som 2 egg, 2 gode ss  cottage cheese, 2 ss mel 30 g mel (jeg brukte 1 ss havremel og 1 ss speltmel), 1 ss  vaniljeprotein,1 ts kanel, 1 ts sukringold og ts bakepulver. Alt moses sammen og stekes så som pannekaker i  litt kokosolje. Enkelt og knall godt! 

Oktober’s mest leste innlegg
Dette innlegget med tittelen “Hva slags fett skal jeg steke i“, hvor jeg tok opp hva du burde bruke i stekepannen. 

Oktober’s mest likte instagrambilde
Hello selfie! Trenger jeg å si mer?

SAMSUNG CSCOktober’s mest spiste
Denne super enkle og gode saken, er noe jeg har spist mye av. Skyr, cottage cheese, kesam eller andre melkeprodukter toppet med nøtter, proteinbarer, peanøttsmør, frukt eller bær.
Akkurat her har jeg en skyr & cottage cheese i vaniljesmak som jeg toppet med en halv cookie dough lean bar i biter, jordbær, frokostblanding og en rute smeltet sukrinsjokolade. Super god fastfood!

Oktober’s mest spilte sang
Etter at jeg var på kino og så Trolls, som forøvrig var en helt herlig film som jeg anbefaler alle å se, har jeg fått dilla på ‘Can’t stop the feeling’ – Trolls edition. Jeg blir utrolig glad av denne sangen. Her kommer smilet på med en gang! 

SAMSUNG CSCOktober’s treningstips
Innlegget “kom i gang med pull ups” gir deg tips til hvordan du kommer i gang eller forbedrer pull upsene dine. 

Oktober’s beste godsak
Disse super enkle proteinkulene. Knall gode! 

SONY DSCOktober’s største mandagssmil
Å starte en mandag med miiego-øreklokker, god musikk og litt bevegelse, gir virkelig en helt fantastisk start på uken. Det er til å bli glad av!

Kristine ♥

10 kommentarer

Siste innlegg