MANDAG, GRISESTØL, SASHIMI OG NUGATTI

Riktig god mandag. Håper helgen har behandlet deg bra og at du er klar for en ny uke!
Jeg har så grisestøl i bena etter økten jeg hadde på kurset om maksimal muskelvekst med Fredrik og Andreas. Først hadde vi en teoretisk del. Deretter skulle vi ta en tung treningsøkt med mye mekanisk og metabolsk stress for kroppen. De fikk virkelig kjørt og presset meg hardt. Lårene mine er ødelagt. Det gjør oppriktig vondt å gå! I går var jeg noe støl og tok meg en ordentlig fri dag for å restituere kroppen. I dag er jeg enda mer støl og stiv. Jeg så rimelig klønete ut da jeg kavet meg ut av sengen i morges!

SAMSUNG CSC
Etter treningsfri i går og masse inspirasjon fra kurs på lørdag, var det en som var skikkelig klar for trening i dag. Hey mandag!

Ettersom underkroppen er grisestøl ble det en treningsøkt på overkroppen i dag. Jeg kjørte chins, stående roing, benkpress og face pull. 
Har du forresten satt deg noen mål for uken?  Jeg synes ofte det kan være en fin liten motiverende ting å sette seg et par små mål for den kommende uken. Selv er jeg fast bestemt på å komme meg litt tidligere i seng enn normalt, slik at jeg kan våkne uthvilt hver dag, smile og være takknemlig for en ny dag!

SONY DSC
Jeg spiste middag rett etter at jeg kom hjem fra trening. Det ble noe så enkelt som sashimi. Det tar jo omtrent null tid å lage. 
Skjær laks i skiver og legg på en tallerken. Ha gjerne også noen biter med avokado, paprika eller annet grønt som du liker. Topp med litt finhakket chili og ingefær, samt en dæsj soya saus. Vips så har du en super sunn middag. 

SAMSUNG CSC
Og ettersom det ikke var noen karbohydrater i middagen min, slo jeg til med en real godsak til dessert. Hjemmelagde havreboller, jeg har en dose i fryseren, med  nutella. Her snakker vi mandagsluksus! 

Håper uken din blir super :grin: Forsøk å start hver morgen med et takknemlig hjerte, da kan jeg love deg at dagene dine ekstra gode!

Kristine ♥   

10 kommentarer
    1. Kunne du skrevet et innlegg om hvilken vekt du bruker i forskjellige styrkeøvelser til vanlig og hva du tar i 1RM. Hadde vært veldig gøy😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg