www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

MANDAG, GRISESTL, SASHIMI OG NUGATTI

  • 21.11.2016, 16:41


Riktig god mandag. Hper helgen har behandlet deg bra og at du er klar for en ny uke!
Jeg har s grisestl i bena etter kten jeg hadde p kurset om maksimal muskelvekst med Fredrik og Andreas. Frst hadde vi en teoretisk del. Deretter skulle vi ta en tung treningskt med mye mekanisk og metabolsk stress for kroppen. De fikk virkelig kjrt og presset meg hardt. Lrene mine er delagt. Det gjr oppriktig vondt g! I gr var jeg noe stl og tok meg en ordentlig fri dag for restituere kroppen. I dag er jeg enda mer stl og stiv. Jeg s rimelig klnete ut da jeg kavet meg ut av sengen i morges!

SAMSUNG CSC
Etter treningsfri i gr og masse inspirasjon fra kurs p lrdag, var det en som var skikkelig klar for trening i dag. Hey mandag!

Ettersom underkroppen er grisestl ble det en treningskt p overkroppen i dag. Jeg kjrte chins, stende roing, benkpress og face pull. 
Har du forresten satt deg noen ml for uken?  Jeg synes ofte det kan vre en fin liten motiverende ting sette seg et par sm ml for den kommende uken. Selv er jeg fast bestemt p komme meg litt tidligere i seng enn normalt, slik at jeg kan vkne uthvilt hver dag, smile og vre takknemlig for en ny dag!

SONY DSC
Jeg spiste middag rett etter at jeg kom hjem fra trening. Det ble noe s enkelt som sashimi. Det tar jo omtrent null tid lage. 
Skjr laks i skiver og legg p en tallerken. Ha gjerne ogs noen biter med avokado, paprika eller annet grnt som du liker. Topp med litt finhakket chili og ingefr, samt en dsj soya saus. Vips s har du en super sunn middag. 

SAMSUNG CSC
Og ettersom det ikke var noen karbohydrater i middagen min, slo jeg til med en real godsak til dessert. Hjemmelagde havreboller, jeg har en dose i fryseren, med  nutella. Her snakker vi mandagsluksus! 


Hper uken din blir super :grin: Forsk start hver morgen med et takknemlig hjerte, da kan jeg love deg at dagene dine ekstra gode!

Kristine ♥   

Nina

21.11.2016 kl. 17:56
Det kurset m jeg sjekke ut. Hrtes skikkelig gy ut!

Kristine

22.11.2016 kl. 14:26
Nina:
Ja, var knall moro og lrerikt :)

Anita

21.11.2016 kl. 19:10
Du er skjnn. Ha en fin uke :-)

Kristine

22.11.2016 kl. 14:26
Anita:
Takk for det og i lige mde :)

Josefine

22.11.2016 kl. 09:00
Du er ei gladlaks assa :-)

Kristine

22.11.2016 kl. 14:25
Josefine:
Hihi... Takk for det :)

Ida Marie

22.11.2016 kl. 15:35
Fant bloggen din n. Du virker skikkelig st :-)

Kristine

23.11.2016 kl. 12:39
Ida Marie:
Utrolig hyggelig at du sier det Ida Marie :)

Henriette

22.11.2016 kl. 20:30
Kunne du skrevet et innlegg om hvilken vekt du bruker i forskjellige styrkevelser til vanlig og hva du tar i 1RM. Hadde vrt veldig gy😊

Kristine

23.11.2016 kl. 12:37
Henriette:
Jeg har aldri testet 1RM, s det vet jeg dessverre ikke!
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits