NOVEMBER’S

Da er november omme, årets nest siste måned, og vi er godt inne i årets koseligste måned. November har vært en måned med mye hygge og glede, og ikke minst masse god mat. Her kommer en oppsummering av november. 

SONY DSCNovember’s største smil
Som Arthur Arntzen sa:
“Fremdeles er det slik at over alle barrierer; geografiske, etniske, språklige, religiøse, så er det fortsatt kun én eneste ting som øyeblikkelig blir forstått og aldri misforstått oss mennesker imellom, nemlig et åpent, vennlig smil.” 
Et smil gjør ikke bare dagen din bedre, den gjør også dagen til de rundt deg bedre. Så smil litt mer! 

November’s ‘ut av komfortsonen’
Søndag for litt over en uke siden var jeg på podcasten Ingefær. Jeg og Sara snakket om spiseforstyrrelser og det å grue seg til jul. Det er utrolig koselig at så mange av dere har hørt podcasten og kommet med hyggelige tilbakemeldinger. Å skulle snakke åpent om noe som er sett på som litt tabu å snakke om, er vanskelig. Der må jeg si at deres ord og tilbakemeldinger styrker og gir mersmak til å være enda mer åpen. 

SAMSUNG CSCNovember’s beste frokost
Enkle scones med masse deilig pålegg. Denne søndagsfrokosten var helt himmelsk. Nystekte scones med røkelaks og egg er super godt! 

November’s skumleste formiddag
Da jeg var på shoot med ShapeUp på Elixia Carl Berner. Over ser du det lekre antrekket mitt fra Run And Relax. Det var utrolig skummelt å stå foran kameraet, men fy søren så gøy det var! Jeg gleder meg til å se bildene på trykk i februarutgaven. 

November’s treningsfilm
Jeg filmet litt av treningen min en tidlig helg i november. Her kan du se den. 

SONY DSCNovember’s beste kake
Seig og god brownie. Ja, jeg tørr påstå at dette er den beste sunne brownien du kommer til å komme over! Fy søren så god!

SONY DSC
November’s beste kosedag
Peis, kakao, lillebror som bakte brownie, kortspill og avslapping i koseantrekk fra RunWild var det eneste som stod på agendaen en tidlig søndag denne måneden. Skikkelig deilig og avslappende. En trenger noen slike dager av og til. Jeg gleder meg allerede til juleferie og mange kosedager!

November’s mest likte instagrambilde
Ben&Jerry´s isen. Jeg skal innrømme at jeg likte den ganske godt jeg også :grin:

November’s mest likte innlegg
Jeg er ikke villig til å gjøre det som trengs, falt i smak hos dere. Det er alltid skummelt å skulle dele mer personlige tanker og ord på bloggen, men med deres fantastiske tilbakemeldinger er det bare utrolig hyggelig og rørende!

SAMSUNG CSCNovember’s anti-jantelov innlegg
Da jeg skrev ‘Jeg har aldri følt meg bedre‘ oppfordret jeg alle til å være solte av kroppen sin uansett utseende, vekt, form og farge. Vi er alle vakre og unike på hver vår måte og fortjener å være stolte av den vi er! 

November’s beste iskrem
Denne isen laget med bare to ingredienser. Stort enklere blir det ikke! 

November’s favoritt øvelse
Chins! Jeg bare digger chins for tiden! I begynnelsen av måneden testet jeg chins med ekstra vekt og allerede nå tar jeg 5 repetisjoner med 2,5 kg ekstra i vektbelte. Det er moro!

November’s bakedag
Første fredag i måneden hadde team Nocco en hyggekveld hvor vi laget pizza, vanilje- og sjokolademuffins, pratet og lo. En skikkelig koselig kveld! 

November’s koseligste ettermiddag
Julegodtevent i regi av SuperNature og Midsona. Her laget vi masse god og raw julekonfekt, drakk gløgg og hygget oss med hverandre. Håper det ikke blir lenge til et slikt event igjen!

November’s Nocco-bilde
Ja, hva skal jeg si. Jeg er ihvertfall Nocco-enough! 

November’s treningstips
Sumo markløft. En super øvelse som tar godt på rumpen, fremside, bakside og innside av lår og naturligvis også ryggen.

November’s pannekakefest
Proteinpannekaker er noe jeg spiser flere ganger i uken. Det er så utrolig godt! Stort sett lager jeg pannekakerøren litt på slump etter hva jeg har tilgjengelig, hvor sulten jeg er og hva jeg har lyst på. Så smaker jeg til røren underveis slik at jeg får konsistens og smak akkurat slik jeg vil ha den! 

November’s mest spilte sang
Jeg blir litt småflau hver gang jeg skal fortelle hvilken sang jeg har hørt mest på. Stort sett så er det jo litt merkelige sanger. Denne måneden har jeg hørt mye på Kiss the sky av Jason Derulo. Rett og slett fordi den får meg i godt humør! 

SONY DSCNovember’s beste rundstykker
Julerundstykkene. De er super gode! Jeg har også fått masse gode tilbakemeldinger på disse av dere. Det er utrolig koselig!

Novembers mest lærerike dag
Workshopen Maksimal muskelvekst – optimaliser trening og kost! med Fredrik Gyllensten og Andreas Stokkeland gav masse ny inspirasjon og ny motivasjon til å trene tungt! 

SONY DSCNovember’s beste pizza
Denne havre- og speltpizzaen er super god! Den enkle og sunne havrepizzaen til en porsjon som jeg laget i begynnelsen av november, er også veldig god. 

Da er det bare en knapp måned igjen av år tjue seksten. Fy søren som tiden flyr. Jeg ligger fortsatt rett ut på sofaen og er syk. Desember har altså ikke hatt den beste startet for min del, men det blir bedre. Året skal avsluttes med stil – masse julebord, moro, gode treningsøkter, julegodis, familiekos, sunne oppskrifter og annet gøy.
Håper desember blir en aldeles nydelig måned for deg og dine. Start hver dag med et smil, så kan jeg love deg at dagene dine blir ganske så bra :razz:

Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg