GIVE AWAY – VINN EN ALMANAKK

                                                                                                                                                         // skrevet i samarbeid med Personlig Almanakk
Med første advent, må vi selvfølgelig også ha en give away. Ja, for det blir adventskalender på bloggen i år også!                        
Vi nærmer oss slutten av to tusen og seksten, og et nytt år står snart foran våre føtter. Vil du starte det nye året med en ny og selvdesignet almanakk?SONY DSCJeg gir bort to gavekort fra Personlig Almanakk. Du finner de på Facebook her og på instagram under @PersonligAlmanakk. Her kan du designe din egen notatbok eller almanakk. Dere som har lest bloggen en stund, vet at jeg har flere almanakker fra overstående. Jeg bruker almanakken hver eneste dag. Med et hektisk liv og et surrete hodet, er det helt nødvendig for meg å skrive ned alt av avtaler, jobbtider, skole og andre ting jeg skal huske på. Også elsker jeg at jeg kan utforme bøkene akkurat slik jeg ønsker. Da er det ingen andre som har lik almanakk som meg!

For å delta trenger du ikke gjøre noe annet enn å legg igjen en kommentar under.
Husk å legge igjen e-posten din i mailadressefeltet
.
Jeg trekker en vinner på lørdag. Masse lykke til og fortsatt god adventssøndag  :grin: 

Vinnerne er kontaktet. Det ble Kristin og Karianne, gratulerer. Håper dere begge får glede av almanakken!

Kristine ♥

90 kommentarer
    1. Veldig fin almanakk, og jeg skulle gjerne hatt en selv! :)) Takk for at du sprer så mye positiv energi, glede og sunnhet på bloggen!

    2. Åå, for en fantastisk premie! Jeg har, etter å ha funnet motivasjon på bloggen din, endelig begynt å trene – og har allerede gått ned 12 kilo. En slik almanakk hadde vært midt i blinken slik at jeg kunne vært litt mer strukturert for fremtidige treningsmål og planer. I tillegg er den nok himla mer forutsigbar enn kalenderen jeg ellers bruker på telefonen min – som skrur seg av og på i tide og utide når temperaturen ute når noen få kuldegrader. Jeg krysser alt jeg kan for at jeg blir én av de heldige! 😁

    3. Hadde virkelig hatt bruk for en almanakk for å holde orden på siste innspurt av videregående, men både jobb og trening som skal få plass på planen 🙂
      Krysser fingrene!

    4. Hadde vært kjempefint og hatt en slik almanakk for å ha en orden på dagene i turnus som sykepleier! 😀

    5. Alltid ønsket meg en slik! som veterinærstudent så trenger jeg alltid å holde orden på eksamens og innleveringsdatoer!

    6. Så gøy med adventskalender! En almanakk hadde kommet godt med i studie- og jobbhverdagen 🙂
      Håper du får en fin adventstid – klem!

    7. Nå som jeg har blitt student igjen, hadde det vært supert med en almanakk. Krysser fingrene, også må du ha en fin dag videre! 🙂

    8. Jeg tenkte å kjøpe min egen på cyber mandag til 15% i dag, men har lenge tenkt at dette hadde vært en fin julegave til mamma! Så jeg vil vinne gavekort for å kunne gi til henne 😀

    9. Ja takk, jeg kunne gjerne tenke meg å vinne en personlig almanakk til neste år!:-D

    10. Jeg er helt avhengig av planleggingsbok i hverdagen, denne hadde kommet godt med 😀

    11. Har alltid ønsket meg en personlig almanakk. De er så fine! Har flere ganger “designet” almanakker på hjemmesiden, men aldri bestilt det – da pengene må gå til mer nødvendige ting.
      (Helt utrolig hvor gjerrig man blir i en studenttilværelse. Haha )

    12. Åh det hadde vært superkjekt med en ny almanakk til 2017, da jeg starter i ny jobb i januar og jeg vet at det kommer til å bli en hektisk men morsom periode hvor jeg skal kombinere nyjobben med alt annet som foregår i livet mitt! 🙂

    13. Hei skjønne! Jeg er en så stor planleggerfreak, at jeg må skrive ned hver minste detalj i hverdagen 🙂 blir med andre ord mindre stresset når jeg får ting som skjer ned på papir, og dermed får jeg mindre å tenke på. Med andre ord hadde det vært supert å vinne en almanakk, som jeg kan designe helt selv 🙂

    14. Har benyttet meg av personligalmanakk sine almanakker i mange år allerede, og fått både søsteren og mammaen min til å bli frelst også! Har både lyst til å lage en fin og personlig almanakk i julegave til mamma, og trenger også ny selv snart – så som student ville dette vært ypperlig på alle mulig måter😍

    15. Aaah dets te trenger jeg å vinne!! Etter at jeg begynte å jobbe som PT har jeg blitt fullstendig avhengig av å ha en slik!

    16. Hadde vært supert å vinne en slik, passer perfekt for planlegging av neste studiesemester 🙂 Ha en fin dag videre <3

    17. En veldig fin og inspirerende premie. Prøver lykken i give-away’en jeg også 🙂

    18. Det hadde jeg virkelig trengt!! Prøver å ha kontroll over alle planer i hodet, noe som ikke går så bra haha.. Krysser fingrene;)

    19. Åååh er også skikkelig avhengig av en planleggingsbok! Min er litt ødelagt fordi den har blitt pressa av forskjellige ting i skolesekken, så hadde vært greit med en ny 😅
      [email protected]

    20. Det hadde vært kjempehyggelig om jeg vant, særlig nå som jeg starter i ny jobb😊

    21. Heihei smilande Kristine!
      Vil gjerne vere med i konkurransen din! Eg kjenner deg ikkje, men du virkar som ei heilt hærlig jente, både på innsida og utsida. Du er ein gledesspreder gjennom bloggen din, det er hvertfall sikkert!
      [email protected]

    22. Som student er denne her en nødvendighet! Hadde en for 2016, og de er supre for å holde orden over skole, jobb og trening 🙂

    23. Som en nåværende student er dette en absolutt nødvendighet 🙂 Kan fort bli for mye for hodet å holde styr på alt, fint når ting kan visualiseres, fjerner også unødvendig stress .)

    24. Hadde vært supert med en almanakk for å holde orden på skole, trening og jobb nå som eksamenstiden er her! Og iallefall frem til våren når alt blir ett stort kaos på alle fronter…

    25. Ønskar meg veldig! Har gitt bort slike almanakkar i gåve men ikkje vore snill og spandert på meg sjølv (endå) – eg kryssar fingrane for vinnarlykke ☺️

    26. Jeg vil veldig gjerne ha en sånn! Er avhengig av å ha syvende sans, ikke kjøpt en for neste år enda 😃

    27. Ååh denne har jeg virkelig så lyst til å vinne! 🙂 Hadde vært den perfekte førjulsgaven til seg selv, hihi.

    28. Åh, tenkt at adventstiden har begynt – årets koseligste tid! Hadde vært supert med en slik almanakk for 2017 🙂 ønsker deg en fantastisk advent og juletid <3

    29. Hadde vært supert med en almanakk for å kunne holde oversikt over både forelesninger, trening og andre avtaler😊 Jeg har nylig blitt student, og det hadde vært kjekt for litt ekstra motivasjon! Ingenting er mer motiverende enn å skrive lister og planlegge, for så å kunne krysse av alt man har gjort på slutten av dagen! Ha e fin første søndag i advent🌟

    30. Tror mitt surrete hode kunne trengt en slik. Heheh 🙂 God adventssøndag til deg også.

    31. Har alltid en liten bok for å skrive notater i. Hadde vært supert med en slik bok. Min egen bok 😊😃

    32. Hadde vært midt i blinken med en ny personlig almanakk når min snart går ut, og som en små-blakk student:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg