IKKE HELT SOM PLANLAGT – GÅRSDAGEN

I dag hadde jeg planer om å ta meg en morsom fullkroppsøkt og dele denne med dere, men dagen ble ikke helt som planlagt.
Jeg har faktisk ligget i sengen i hele dag! Kroppen er tappet for krefter og hodet eksploderer! Jeg er heldig og tørr påstå at jeg har et bra immunforsvar. Jeg får sjeldent omgangsyken, influensa og lignende. Nå tror jeg at jeg må krype til korset og si at jeg har blitt syk…..selv om jeg krysser fingrene for at kroppen bare trenger en skikkelig hviledag og alt er over til imorgen. Det er lov å håpe!
Dagen i dag har derfor bestått av Netflix, x-antall poser popcorn og lomper med blåmuggost – det er det eneste som har fristet. Det er ikke stort mer å si om denne fredagen. Isteden kan jeg fortelle dere om gårsdagen. 



I går morges var jeg hos Mari som driver Foxy Lashes By Mari, og satte på vippe extensions. Her ser dere før og etter bildene. Ble det ikke utrolig bra? 
Mari jobber både i Trondheim og Oslo, og har over fire års erfaring som vippeartist. Det vises i arbeidet hennes! Jeg har, som dere vet, hatt extensions flere ganger, og fått dette sponset av forskjellige vippeartister og -klinikker. Da jeg ikke har vært spesielt fornøyd med noen av disse, har jeg lett videre etter en dyktig artist. Da jeg leste anmeldelsene av Mari, virket hun utrolig dyktig ut og jeg tok kontakt. Endelig har jeg funnet en vippeartist som holder det hun lover og som gir meg perfekte vipper! 

Jeg har volum vipper i lengden tolv millimeter med D-kurve. Vippene er veldig tynne og lette, jeg merker ikke at jeg har dem på, og ikke minst; de ser fantastiske ut.  Jeg er rett og slett super fornøyd!
Ønsker du deg nye vipper til jul kan jeg anbefale deg å ta kontakt med Mari på telefon 40547962 eller sende henne en melding på Facebook. Ut året har hun forresten tilbud på volum vipper til atten hundre kroner for et nytt sett. 

SONY DSC
Når vi først snakker om gårsdagen, så må jeg dele middagen jeg spiste i går. Se på de deilige fargene og smakene! Søtpotetmos, biffstrimler og kremet sopp. Dette tok faktisk under femten minutter å lage! 

SONY DSC

Søtpotetmos med biffstrimler og kremet sopp

Hoff har kommet med en frossen søtpotetstappe som er super på smak og næringsinnhold. Jeg brukte denne. Lag stappen etter anvisning på pakken. 
I mellomtiden steker du biffstrimler raskt i en panne på middels til høy varme med litt salt og pepper. Når biffstrimlene er ferdig, har du i sopp i biter sammen med litt finhakket hvitløk. Stek til soppen har blitt gyllen. Ha så i en god klatt creme fraiche og en liten dert soya saus. Server! 
Enkelt, sunt og godt!

Nå skal jeg legge meg tilbake i sengen og slappe av en god halvtime, før jeg skal løfte rumpestumpen ned til sushi restauranten i bygget ved siden av og kjøpe meg middag. Deretter er det rett tilbake i sengs! Jeg krysser fingrene for at alt er tipp topp imorgen.
Håper du er frisk og rask. Ha en super helg  :grin:

Kristine ♥ 

7 kommentarer
    1. Kristin Haugen Granli:
      Det er veldig mye som går nå, så det gjelder å ta det med ro og lytte til kroppen. Bedre å være føre var. Håper du blir fort helt frisk Kristin. Ta vare på deg selv 🙂

    2. God bedring, Kristine. Er selv litt syk, var verre sist uke og i begynnelsen av uka, men nå kommer det seg, ligger likevel i senga og ser på serier, haha, får vel sette i gang med en eksamensoppgave, tror jeg, ha en nydelig kveld og helg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg