MORGENØKT MED KVALITETSTID

God formiddag dere!
Jeg kom akkurat hjem fra en liten morgenøkt. Det irriterer meg grenseløst, men jeg kjenner fortsatt at formen ikke er på toppen. Nå vet jeg riktignok at en influensa ofte sitter rundt to uker, men jeg vil likevel ikke godta det helt. Jeg vil bli frisk som en fisk, og det fort! 

I går ble det hviledag på meg, og i dag ble det en lett økt. Humøret mitt savner virkelig å trene. For meg er trening et fristed. Det er en viktig form for kvalitetstid med meg selv, hvor jeg for sortert tankene, får ut negative vibber og stress, og henter inn positiv energi. Nå kjenner jeg at det er lenge siden jeg har fått denne typen meg-tid. For å lette litt på trykket i hodet, ble det en liten morgenøkt. Jeg trente med lette vekter og flere repetisjoner. Jammen ble jeg ikke svett av det og det hjalp også på humøret!

SAMSUNG CSCDagens morgenøkt så slik ut:
-10 minutter på ellipsemaskinen 
-Stående roing – på bildet 
3 sett * 12 repetisjoner 
– Utfall
3 sett * 12 repetisjoner
– Sumo markløft 
3 sett * 10 -12 repetisjoner
– Benkpress med manualer 
3 sett * 12 repetisjoner
– Kick back i kabel 
3 sett * 15 repetisjoner

Resten av dagen skal brukes til kos og hygge. Jeg skal bake pepperkaker i godt selskap og så spise god middag og slappe av med familien. 
Håper du får en fin fredagskveld :grin: God helg!

Kristine ♥

8 kommentarer

Siste innlegg