STERKERE

Da er det mandag og det nærmer seg juleferie med stormskritt. Har du hatt en bra start på uken?
Mandagen min har bestått av forelesning, trening, påfyll av vippeextensions og jobb. En effektiv mandag så langt!



Dagens trening var av den virkelige gode sorten. En skikkelig deilig treningsøkt! Jeg stortrives på trening for tiden. Jeg blir sterkere og det er både moro og motiverende! I dag økte jeg i chins hvor jeg tok 4 sett * 4 repetisjoner med 5 kilo ekstra belastning i et vektbelte. Herlig altså! De siste 3- 4 månedene har jeg fokusert mer på styrketreningen og da redusert mengden kondisjonstrening, samtidig som jeg har passet på å få i meg godt med næring. Det gir utslag på trening. Jeg har blitt betraktelig sterkere både i knebøy, markløft, chins og enkelte støtteøvelser. Det er så moro! 

Jeg tok meg en liten tankepause etter trening og brukte et par minutter på å klappe meg selv på skulderen og skryte av meg selv. Det er viktig å ta seg tid til å kjenne på følelsen av fremgang, enten om du blir sterkere, løper raskere, gjør det bedre på skolen, blir dyktigere i jobben din, eller noe helt annet. Har du en forandring i positiv retning, ta deg tid til å kjenne etter at du er dyktig, at du gjør noe bra. Føl på det og skryt av deg selv. Det er viktig for egen selvfølelse ♥

SONY DSC
Et viktig punkt på hvorfor jeg blir sterkere for tiden, er at jeg spiser godt med mat. Kostholdet er vel så viktig for hva slags resultater du får av treningen din. Ønsker du å bli sterk, må du spise deretter. Da må du passe på å få i deg nok og næringsrik mat! 

SONY DSC
Dagens middag ble en slags meksikanskgryte. Super kjapt å lage, ja under 10 minutter, og kjempe godt!

Meksikanskgryte
Til 2 personer

1 pakke karbonadedeig, 2 ss tomatpure, 1 boks hakkede tomater, 1/2 løk, ca 1/2 boks mais, ca 200 g erter og krydder (jeg brukte chili, hvitløk, spisskummen og paprika).
Stek karbonadedeig i en panne. Ha i løk i biter, tomatpure og hakkede tomater. Kok opp. Tilsett  erter og mais og la det hele koke et par minutter.
Server! 
Jeg hadde en klatt rømme til og litt ruccola. 

Kristine ♥ 

10 kommentarer

Siste innlegg