hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

STERKERE

  • 19.12.2016, 17:26


Da er det mandag og det nrmer seg juleferie med stormskritt. Har du hatt en bra start p uken?
Mandagen min har besttt av forelesning, trening, pfyll av vippeextensions og jobb. En effektiv mandag s langt!



Dagens trening var av den virkelige gode sorten. En skikkelig deilig treningskt! Jeg stortrives p trening for tiden. Jeg blir sterkere og det er bde moro og motiverende! I dag kte jeg i chins hvor jeg tok 4 sett * 4 repetisjoner med 5 kilo ekstra belastning i et vektbelte. Herlig alts! De siste 3- 4 mnedene har jeg fokusert mer p styrketreningen og da redusert mengden kondisjonstrening, samtidig som jeg har passet p  f i meg godt med nring. Det gir utslag p trening. Jeg har blitt betraktelig sterkere bde i kneby, marklft, chins og enkelte stttevelser. Det er s moro! 

Jeg tok meg en liten tankepause etter trening og brukte et par minutter p klappe meg selv p skulderen og skryte av meg selv. Det er viktig ta seg tid til kjenne p flelsen av fremgang, enten om du blir sterkere, lper raskere, gjr det bedre p skolen, blir dyktigere i jobben din, eller noe helt annet. Har du en forandring i positiv retning, ta deg tid til kjenne etter at du er dyktig, at du gjr noe bra. Fl p det og skryt av deg selv. Det er viktig for egen selvflelse ♥


SONY DSC
Et viktig punkt p hvorfor jeg blir sterkere for tiden, er at jeg spiser godt med mat. Kostholdet er vel s viktig for hva slags resultater du fr av treningen din. nsker du bli sterk, m du spise deretter. Da m du passe p f i deg nok og nringsrik mat! 

SONY DSC
Dagens middag ble en slags meksikanskgryte. Super kjapt lage, ja under 10 minutter, og kjempe godt!

Meksikanskgryte
Til 2 personer

1 pakke karbonadedeig, 2 ss tomatpure, 1 boks hakkede tomater, 1/2 lk, ca 1/2 boks mais, ca 200 g erter og krydder (jeg brukte chili, hvitlk, spisskummen og paprika).
Stek karbonadedeig i en panne. Ha i lk i biter, tomatpure og hakkede tomater. Kok opp. Tilsett  erter og mais og la det hele koke et par minutter.
Server! 
Jeg hadde en klatt rmme til og litt ruccola. 


Kristine ♥ 

Victoria Larsen

19.12.2016 kl. 17:42
Flink du er! :)

Kristine

20.12.2016 kl. 15:16
Victoria Larsen:
Takk for det Victoria :)

Lisa

19.12.2016 kl. 18:50
Kult at du blir s mye sterkere. Og fine vipper da :-)

Kristine

20.12.2016 kl. 15:16
Lisa:
Elsker vippene mine. Fler meg som et nytt mennneske :)

Kristin H. Granli

19.12.2016 kl. 20:50
S flink du er! Fremgang er s gy!

Kristine

20.12.2016 kl. 15:15
Kristin H. Granli:
Fremgang er alltid moro :D

Andrea

19.12.2016 kl. 21:35
Du motiverer og du strler :-)

Kristine

20.12.2016 kl. 15:15
Andrea:
, takk for det du :)

Lisbeth

20.12.2016 kl. 08:40
Flink med trening og mat. Det er inspirerende =)

Kristine

20.12.2016 kl. 15:15
Lisbeth:
Bde mat og trening er jo moro :D
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no