GOD JUL

Jeg titter bare innom for å ønske dere en riktig god jul!
I skrivende stund sitter jeg foran peisen, med pcen på fanget og en kopp kakao i hånden. Ja, pysjen er fortsatt på for min del, så jeg legger ved et bilde fra i går kveld isteden; med vin i hånden og nærmest rusa på den deilige stemningen! Hvert øyeblikk skal jeg sette meg ned med julefrokosten og Tre nøtter til Askepott. Det oser jul og glede lang vei!



Jeg sier som julekulen min; god jul dere! Nyt disse dagene nå mens du kan. Glem alt av må, burde og skulle. Glem trening og sunn mat. Plutselig er hverdagen tilbake igjen med rutiner, vanlig kosthold, trening, skole / jobb og alt som hører hverdagen til. Bruk disse deilige juledagene til å lade opp og hygge deg i samværet med de du er glade i. Nyt julaften med god mat, godt selskap og masse kjærlighet. Jeg håper din jul blir magisk på alle måter 🎅  Ta vare på deg selv og de du er glad i. 

Kristine ♥

12 kommentarer

Siste innlegg