TRENING MED LILLEBROR

I dag tok jeg meg en treningsøkt med lillebror. Det skal sies at lillebror ikke er så liten lenger. Han er langt høyere og sterkere enn storesøster, men i mine øyne vil han alltid være lille-bror. Fordelen med at lillebror er blitt stor, er at han kan presse meg på trening. Jeg får ikke sluntret unna når han er med! Vi kjørte en fullkroppsøkt med blant annet chins, benpress, revers flyes, pull through, mage i glute ham raise maskin og knebøy i t-bar apparat. En super økt! 



Ettersom jeg trente på Actic Hønefoss, et nytt senter for min del, måtte jeg teste enkelte nye øvelser. De har nemlig en del andre apparater og maskiner enn det jeg har der jeg pleier å trene. Over ser du knebøy i t-bar apparat med bred benstilling. Jeg kjørte denne øvelsen i supersett med pull pull through. Først 10 repetisjoner knebøy, så rett på 12 repetisjoner pull through. Jeg gjorde totalt 3 sett. Det brant skikkelig i rumpen! Du må bare prøve denne kombinasjonen. Gode rumpeøvelser kan vi aldri få nok av :mrgreen:


Nå sitter jeg her med en god porsjon risengrynsgrøt. Skuldrene begynner og senke seg og julestemningen kommer snikene. Resten av kvelden blir det pynting av juletre, hygge og familiekos.
Håper alt er bra med deg og dine. Nyt lille juleaften og resten av juledagene! 

Kristine ♥ 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg