MANDAG OG NYTT ÅR

Da er det mandag og nytt år.  Jeg regner med at dere alle er super klare for et nytt og sprekt år :grin:
Mange nye muligheter står fremfor oss. Det er en klisjè, men jeg synes alltid det er deilig å våkne opp til en ny uke eller et nytt år.  Det er noe befriende ved det!
Nå som det er et nytt år, er det en helt ny bok som åpner seg. Vi har tre hundre og sekstifem dager på å gjøre denne boken fantastisk! Husk at det er du som er forfatteren av din egen bok, og bare du som har muligheten til å fylle sidene med det som gir mening og glede for deg. Du er sjef for din egen livsbok, så fyll den med det du ønsker deg!



Dagens treningsøkt bestod av en litt lettere økt på ben og rygg. Jeg kjørte knebøy, chins, sumo markløft, enarms roing, omvendt flyes og benpress. Jeg avsluttet økten med kettlebell knebøy med strikk. 3 sett * 20 repetisjoner. Det svei godt i rumpe og lår! Jeg elsker å avslutte økten med en liten snert hvor jeg virkelig kjenner at det river i muskulaturen!
Som du ser over, plasserte jeg strikken i knehøyde og la kettlebellen inntil brystet. Fordelen ved å bruke stikk i knebøy, er at du får ekstra aktivering av rumpemuskulaturen. Knebøyene skal være dype med en jevn og kontrollert bevegelse. Pass på å stramme magemusklene under hele utførelsen slik at du får en fin og nøytral ryggposisjon. Ta 20 repetisjoner, før du tar en kort pause på 30 -60 sekunder og gjentar. Jeg kan love deg rumpepump! 

Mandag og nytt år, ja. Aller helst hadde jeg lyst til å ta middagen på PeppesPizza, men det føltes litt upassende i dag. Det føles bedre å starte uken med en ordentlig middag som gir kroppen det den trenger!  Egentlig synes jeg hjemmelaget pizza er så mye bedre enn kjøpe pizza, men en hjemmelaget pizza tar tid, noe jeg ikke har hatt mye av i dag. Da ble det lompepizzaer! Det er jo så godt. En real klassiker jeg aldri blir lei! 

SONY DSCDet geniale med lompepizza, er at den kan toppes med akkurat det du ønsker og har tilgjengelig. På pizzaen i dag hadde jeg tomatpure, ketchup, tomat i skiver, kyllingrester, paprika, egg, ost og pizzakrydder. Har du prøvd egg på pizza? Det er helt fantastisk! Jeg har delt oppskrift med dere før her.

Håper du har hatt en fin start på det nye året og en riktig bra så bra mandag :grin:
Jeg gleder meg til et storartet år med dere!

Kristine ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg