OMFAVN DEG SELV MED POSITIVE TANER

Fredagen er her! God helg da dere :grin: I skrivende stund sitter jeg med treningsklærne på og lader opp til en økt med en kaffe og en proteinbar. Eksamen er overstått og humøret er på topp! Senere i kveld venter vennekos med god mat og vin. Jeg er klar for en fin fin helg! 
Denne fredagen vil jeg gi deg en utfordring som du kan bryne deg på i helgen. Jeg ønsker at du skal forsøke å omfavne deg selv med positive tanker. 

SONY DSC
Vi jenter er alt for flinke til å sammenligne oss med andre og å tenke negativt om oss selv. Før brukte jeg enormt mye energi på dette og fikk et veldig dårlig selvbilde og selvfølelse. Jeg følte meg mindre verdt og utilstrekkelig, og ble rett og slett veldig trist. Jeg bestemte meg for å ta et oppgjør med tankene. Det kan du også!

Stopp negative tanker om deg selv og kroppen din! Hvis du er snill og tar godt vare på deg selv, psyken din og kroppen din, vil den tilbake ta vare på deg og være mer samarbeidsvillig. Snakk pent til deg selv. Skryt av deg selv for det du har gjort bra. Om du kjenner at en negativ tanke kommer snikende, si til deg selv at dette bare er en tanke. En tanke definerer deg ikke! Tanker kommer og går. Hvor mange tanker hadde du ikke i går? Og husker du flesteparten av dem? Jeg tror ikke det! La de negative tankene streife forbi som en sky på en blå himmel. Dyrk det positive og få det til å vokse!

Tar du utfodringen?
Du vil ikke få den kroppen du ønsker deg ved å hate deg selv. Nei, du må elske deg selv først! Din kropp er ditt tempel. Omfavne deg selv med postive tanker. Du er fantastisk og unik!

Kristine  ♥

10 kommentarer
    1. RecoveryInspiration:
      Takk for fine ord skjønne du <3 Vi har alle dager hvor vi føler oss dritt, det er normalt. Kunsten blir å ikke la disse dagene ødelegge for mye. Du er enestående! Det er det ingen som kan ta fra deg uansett hvor dårlig dagen er. Det finnes ingen som er akkurat som deg. Husk det- alltid <3

    2. Du, ditt smil og dine fine ord, betyr så mye! i dag har jeg en sånn dag hvor jeg føler meg dritt og synes alle andre er så mye finere enn meg. Da hjalp det å lese et av innleggene dine! Skal si deg jeg er innom bloggen din hver eneste dag for litt positiv inspirasjon <3 Tusen takk for at du er deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg