hits
www.dedication.blogg.no

Kristine Aure

Dedikasjon til trening, mat og livsglede

LFT TUNGT

  • 10.01.2017, 15:46



Det er mange som nsker bli strammere, mer fit og slankere. En feil mange kvinner gjr her, er at de trener med lette vekter og flere repetisjoner, og at de ikke ker vektene med tiden. Kroppen trenger belastning og en utfordring. Tunge vekter, frre repetisjoner og det ke antall kilo du lfter med tiden, er essensielt! Forsetter du med de samme lette vektene uke etter uke, vil du st p stedet hvil og f minimalt med fremgang. 
S jenter - lft tungt! 


Kristine ♥

Ps. Skal du lfte tunge vekter, krever det ogs at du har kontroll p teknikken. Er du nybegynner vil jeg anbefale deg at du fr en personlig trener eller dyktig venn til innlring av teknikk. Er du viderekommen, vil jeg likevel anbefale at du fr sjekket teknikken din med jevne mellomrom. Det er alltid mulig med forbedring! 

Victoria Larsen

10.01.2017 kl. 15:49
Flink og inspirerende du er!

Kristine

11.01.2017 kl. 12:10
Victoria Larsen:
Du er s snill <3

Caroline

10.01.2017 kl. 16:37
Jaaa. Lft vekta!!! :-)

Kristine

11.01.2017 kl. 12:10
Caroline:
Yes :D

Anniken

10.01.2017 kl. 18:12
Flott tips! Du er kjempemotiverende! Jeg har et spm ang de dagene man bare vil trene styrke og ikke varme opp med kondisjon frst; trenger man varme opp p noen mte fr man gjr tunge styrkevelser?

Kristine

11.01.2017 kl. 12:10
Anniken:
Du kan ikke g rett p et maks lft. Det er ikke ndvendig varme opp med en form for kondisjonstrening, men jeg vil anbefale litt dynamisk oppvarming og / eller at du begynner med veldig lette vekter og varmer opp ved legge p vekter etterhvert :)

Siri I.

10.01.2017 kl. 19:19
Er s bra at flere og flere jenter fr ynene opp for stryke. Strong is the new skinney =D

Kristine

11.01.2017 kl. 12:09
Siri I.:
Er s enig Siri :)

astrid

10.01.2017 kl. 21:07
Vel, her blir det nok lett hjemmetrening, et supert alternativ da jeg ikke har nsket prioritere studiotrening etter at mini kom til verden;-)

Kristine

11.01.2017 kl. 12:08
astrid:
Hjemme trening, er som du sier, ogs et supert alternativ. S lenge en er i aktivitet, er det det viktigste :)
Kristine

Hei og velkommen til Dedication. Jeg er en livsglad personlig trener og kostholdsveileder. Her p min blogg vil du f sm tips, rd og oppskrifter til den sunne linje, samt flge min vei i livet. Jeg har troen p at god helse og en sunn livsstl er nkkelen til et lykkelig liv og en glad kropp. Legg gjerne igjen noen ord om du lurer p noe, nsker dele noen tanker, er interessert i kost og treningshjelp eller bare vil si hei :) Kontakt: kristine@helseglede.no

Search

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no