PAKKEN MED MASSE GODT

God morgen herlige dere! Jeg har sittet å pugget til eksamen en drøy time og nå tar jeg meg en liten pause for å vise dere denne fantastiske pakken fra GymGrossisten som jeg hentet på posten i går kveld. Så mye deilige saker i en og samme pakke!


Pakken med masse godt inneholdt:
Havremel
Dere har sett havremel i utallige av mine oppskrifter. Alt fra pannekaker til sjokoladekaker!
Peanøttsmør
Denne varianten er økologisk og inneholder ingen andre ingredienser enn peanøtter. 
Omega3 
Jeg tar omega3 daglig og bestilte like så godt en ‘big buy’-pakke ettersom dette er noe jeg bruker mye. Med ‘big buy’ sparer en noen ekstra kroner. 
Protings proteinchips
Disse er så gode! Chili lime er min absolutt favoritt, selv om de andre også er veldig gode. Jeg bestilte litt forskjellige smaker. 
Ehrmann proteinpudding
Jeg har tidligere kjøpt ProPud ved flere anledninger, nå valgte jeg å prøve denne både i vaniljesmak og sjokoladesmak. I går kveld testet jeg sjokoladevarianten, og jeg er solgt. Denne var enda bedre enn ProPud!
Questbars
Dere vet jeg elsker Questbars! GymGrossisten har også fått i den nye smaken Rocky Road. Nam! 
Oh yeah one bar
Denne har jeg fått anbefalt av flere venner. Nå gleder jeg meg til å smake.
BCAA
Trener jeg før jeg har spist frokost, tar jeg alltid BCAA før treningsøkten. 
Pandy protein candy
Jeg synes disse er gode å suge på om jeg har lyst på noe godt. Favorittsmaken er sura vikter. 
GymGrossisten Tights
Denne tightsen har jeg fra før av i sort og jeg elsker den! Jeg har den blant annet på meg her og her. Siden jeg synes den er så god, vil jeg like så godt ha den i grå også!
SukrinGold
Dette er det søtningsmiddelet jeg foretrekker og bruker mest av. SukrinGold er best på smak. 
Barbells proteinpudding
Sjokoladesmaken her er veldig god. Jeg har tidligere kjøpt de i Sverige.
Eplemos
Jeg har til tider eplemos i oppskrifter. Det gir et veldig saftig og godt resultat i bakst. På matbutikken koster det skjorta, derfor ble jeg glad for at denne store krukken med eplemos bare kostet 29 kroner! 
Mars proteinbar
Denne er knall god. Jeg har vist den til dere på bloggen før, blant annet her
Nocco
Trenger jeg å utdype dette egentlig? Jeg er Nocco-avhengig! 
Cashewnøtter
Cashewnøtter i havsalt. Så godt!
Low carb melkesjokolade
En sukkerfri melkesjokoladevariant. Finnes også i mørk sjokolade. 

Deilig! Jeg virkelig noe å kose meg med de neste dagene! 
Ønsker du også å bestille noe fra GymGrossisten? Bruker du koden KRISTINEJAN17 får du 100 kr i rabatt når du bestiller for over 500 kr. Dette gjelder fra i i dag og ut søndag 15 januar. 
Ha en herlig torsdag :razz:

Kristine ♥

16 kommentarer
    1. Madelen Skare Olsen:
      Havremel du kverner selv og ferdigkjøpt havremel har ikke helt samme funksjon. Den kjøpte er mer fin og fungerer bedre som mel enn den du lager selv 🙂

    2. Hei! Bare lurer på en ting; hvorfor betaler du dyrt for havremel når du enkelt kan male havregryn hjemme? Og fortell hvordan den salte godisen er! 😀

    3. friskframe:
      For en helt fantastisk kommentar. Tusen hjertelig takk du <3 Blir nesten stum her jeg sitter. Takk for at du gjorde dagen min <3 Ha en super kveld 🙂

    4. Du gir så enormt mye inspirasjon igjennom innleggene dine! Jeg har fulgt deg i veldig mange år nå og liker så godt måten du skriver på! Det vises at målet ditt med bloggen er å inspirere andre, dele dine indre tips og tanker og det er så fint 😀 Du er flott sånn som du er – både på utsiden og innsiden og det er SÅ fint at du tar godt vare på deg selv <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg