MANDAGSMORGEN

God morgen fantastiske du ♥ Håper helgen har vært bra og at du er klar for en ny uke!
Vanligvis pleier jeg å planlegge uken min på søndager. I går tok jeg en hel dag fri fra alt må, burde og skulle. Jeg tok det helt med ro, var med gode venner, slappet av, gikk en tur i finværet, spiste ute og bare koste meg. Dermed bruker jeg noen minutter denne mandagsmorgen på å planlegge isteden.


I skrivende stund sitter jeg her med en kopp kaffe og en Questbar, og prøver å få inn alle avtaler, huskelister, jobbtider, sosialt og annet moro inn i kalenderen. Ja, jeg bruker farger når jeg planlegger. Det er mye mer hyggelig å åpne kalenderen når den er full av farger. Farger gjør meg glad! Senere idag har jeg min første dag i psykiatripraksis. Jeg gleder meg skikkelig!  Jeg er langt mer et gjøre-menneske enn et lese-mennneske, og lærer betraktelig mer ute i feltet enn når jeg sitter på forelesning. De neste åtte ukene tror og håper jeg blir veldig lærerike og hektiske. 


Har du forresten prøvd å dyppe proteinbaren din i kaffe? Jeg brekker eller skjærer de ofte i biter, og dypper bitene i kaffen. Jeg elsker det! Uansett hvilken bar det er, synes jeg alltid den blir hakket bedre om jeg dypper den i kaffe! 


Den nye Questbaren, Rocky Road, er veldig god. Det er ikke min absolutt favorittbar, men den kommer høyt oppe på listen. Det er alltid vanskelig å skulle beskrive en smak, smaken er jo som baken! Om jeg skal prøve, må jeg si at det er en ganske myk sjokoladebar som verken er veldig mørk eller veldig lys, og den inneholder biter av mandler og søte marshmallows. God er den ihvertfall!

Jeg ønsker deg en fantastisk uke. Husk at dagene stort sett blir hva du gjør dem til selv. Forsøk å tenk glade tanker, snakk positivt til deg selv, smil og le når du kan, vær i bevegelse, gi kroppen din næring og ha det litt moro hver eneste dag :grin:  Ha en fin mandag! 

Kristine ♥

18 kommentarer
    1. Henri:
      Å, spennende. Akuttpsykiatri. Der må det skje en del! Jeg er et sted i Bærum hvor jeg jobber på et psykiatrisk bosted. Gleder meg og håper jeg kommer til å lære masse 🙂

    2. Synne:
      Jeg studerer sykepleie. Jeg kommer ikke til å skrive et innlegg om det, da mye av det vi gjør er taushetsbelagt og det passer lite inn i temaet på bloggen. Men om du har noe konkret du lurer på, så svarer jeg gjerne 🙂

    3. Hva synes du om at det er palmeolje i den nye oppskriften til quest? Har ikke greid spise baren igjen etter at de byttet til corn-protein, kjempeekkel 🙁

    4. Åh, så spennende! Var i psykiatripraksis selv i akuttpsykiatri i fjor. Hvor har du blitt plassert?:)

    5. Hei! God mandagsmorgen! Jeg lurte på hva du studerer nå? Er det interessant, og kan du skrive et innlegg rundt din utdanning? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg