SUSHI PÅ EN TORSDAGSKVELD

Hei dere og god torsdagskveld. Håper uken har behandlet dere bra så langt! Jeg kom akkurat hjem fra en god treningsøkt og nå har jeg et realt sushimåltid i vente. Det syntes jeg nemlig at jeg fortjente i dag. Sushi på en torsdagskveld er absolutt ikke feil! 


Dagens treningsøkt bestod av en styrkeøkt med fokus på tung knebøy og chins. Deretter ble det noen lettere øvelser med flere repetisjoner hvor jeg gjorde utfall, hip thrust, roing og benhev. En helt kurant økt. Motivasjonen og drivkraften i dag, var nettopp det at jeg hadde en sushiavtale med en venn og viste at en deilig torsdagskveld ventet på meg. Noen ganger hjelper det å ha en gulrot å jobbe mot. Det synes i hvert fall jeg! 


Ja, et bilde sier mer en tusen ord. Jeg er rimelig fornøyd akkurat nå! Jeg har hatt et par veldig hektiske dager og nå skal det bli utrolig deilig å sette seg ned i sofaen, senke skuldrene, spise sushi og slappe av i godt selskap resten av kvelden :grin:  Sushi er favorittmaten min. Vi har bestilt delux familiemeny fra Bambus Sushi. Den kan virkelig anbefales. Vi kjøper nemlig denne jevnlig. Selv om den er beregnet til en familie på fire, er vi to stykker som lett spiser den opp. Sushi er jo så godt, jeg kan spise til jeg sprekker! Jeg er klar for å nyte kvelden maksimalt. Håper du gjør det samme! 

Kristine ♥

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg