FEM TING DU IKKE VET OM MEG

På bloggen skriver jeg hovedsakelig om trening, kosthold og psykisk helse / positive tanker. Det dere ikke må glemme når dere leser bloggen, ikke bare min, men alle blogger, er at det er så mye mer til en person enn det dere ser på sosiale medier. Jeg ønsker at dere skal bli bedre kjent med meg 🌞  Her er fem ting du ikke vet om meg:


– Jeg sover med en bamse i sengen! Jupp, jeg er tjue seks år og har en bamse i sengen! Dette har jeg gjort siden jeg gikk andre klasse. Da jeg flyttet og byttet barneskole fikk jeg en skjønn Ole Brum bamse av klassen jeg forlot. Den har stort sett vært i sengen min hver natt siden den gang. Jeg vokser aldri fra å ha denne bamsen i sengen.

– Jeg har astma. Som liten var jeg veldig plaget, men med tenårene føler jeg at jeg vokste fra meg mye av sykdommen. Selv om legen anbefaler at jeg tar medisiner, synes jeg at jeg klarer meg helt ok uten. Jeg liker ikke medisiner! Nå tar jeg det kun når det er veldig kaldt, da merker jeg at det snører seg betraktelig i halsen.

– Jeg er støttekontakt. Ja, jeg har litt forskjellige jobber og er en skikkelig potet! Jeg liker å gjøre forskjellige ting for da går jeg ikke lei på noen områder. Å være støttekontakt er en så fantastisk ting som gir så mye energi og glede! Jeg oppfordrer alle til å bli det. Det gleder både deg og brukeren.


– Det beste jeg vet er lomper smurt med blåmuggost og honning. Jeg tror faktisk jeg kan si at det slår sjokolade any time! Jeg digger det, rett og slett! Har du ikke prøvd denne kombinasjonen, må du gjøre det snarest! 

– Jeg elsker å sove og er et skikkelig sovemonster. Jo lenger jeg kan ligge å snorke i sengen, jo bedre! Derfor står jeg stort sett opp kun femten minutter før jeg skal ut døren. Kvelden i forveien lager jeg i stand frokost, slik at jeg bare kan hoppe ut av sengen, ha vann i ansiktet, kle på meg, pusse tenner og lage meg en kaffe. Vips så er jeg på vei til skolen eller jobb!

Kristine   ♥

8 kommentarer

Siste innlegg