JANUAR’S

Tjue syttens  første måned er over og vi er godt i gang med måned nummer to. Om jeg har hatt en bra start på det nye året? Ja, absolutt! Jeg skal innrømme at det var hardt å komme igang etter ferien. Jeg begynte med eksamen andre januar, i tillegg til jobb og praksis! det har vært en givende og hektisk måned, hvor jeg har lært masse og dagene har flydd forbi! Her kommer en oppsummering av januar. 


Januar’s treningsanbefaling
Jeg fikk kommentarer på at rumpen min har vokst. Det har den! Trolig fordi jeg har lagt inn mer rumpearbeid samtidig som jeg har gjort minimalt med kondisjonstrening og spist mer. I dette innlegget gav jeg dere mine to rumpe favoritter. 

SONY DSCJanuar’s beste lunsj
Disse vaflene har jeg laget til lunsj (og kveldsmat) flere ganger. Knall gode. Nystekte vafler hvor brunosten smelter oppå… Mmm, det er himmelsk!

SAMSUNG CSCJanuar’s tips
Jeg gav deg tips om hvordan du kan erobre nyttårsforsettene dine. Jeg tipset også om ni enkel ting du kan gjøre i tjue sytten for en litt bedre hverdag

SONY DSCJanuar’s favoritt proteinbar 
 Snickers proteinbaren. Disse er farlig gode altså! Både snickers og mars barene har falt i veldig i smak hos meg. Begge to smaker omtrent som originalvarianten! Når en har lyst på sjokolade midt i uken, er det greit å kunne ta en litt sunnere variant med mindre sukker og mer protein. 

Januar’s favorittlåt
Shape Of Uou med Ed Sheeran. Jeg har alltid likt Ed Sheeran og den nye låten hans er intet unntak! 

Januar’s beste muffins
Disse sjokolademuffinsene ble så saftige og gode! En kryssning av brownie og muffins. De vil helt klart bli laget flere ganger!

Januar’s hyggeligste helg
En langhelg med peiskos, avslapping, fine turer i skogen, vin, godt selskap og god mat. Her fikk jeg virkelig fylt opp energilagrene og kost meg maksimalt! For ikke å snakke om den fantastiske hyttefrokosten vi laget. Her var alt du kunne tenke deg og mer til!

Januar’s nyttige innlegg
Jeg gav dere en innføring i hva proteiner egentlig er og tipset dere om noen gode proteinkilder. 

Januar’s ukemeny
Denne var til uke fire. Du finner ukemenyen her

Januar’s beste oppskrift som jeg har fått mest tilbakemeldinger fra dere
Taco tårnet. En knall god og nok så enkel kombinasjons av taco og lasagne. Dette er en favoritt hos både meg og dere. Tusen takk til alle som har sendt meg snaps med oppskrifter dere har laget. Det varmer et blogghjerte ♥

Januar’s mest likte innlegg
Et skadet selvbildet.

Januar’s sushifest
Sushi er noe av det beste du kan servere meg. Jeg spiser det alt for ofte! Lommeboken min synes i hvert fall at jeg spiser det litt for ofte. Det blir fort dyrt! Uansett, et bilde sier mer enn tusen ord. Jeg er rimelig happy med sushifesten. Den smakte minst like godt som den ser ut til å gjøre!

Januar’s smil
En tidlig morgen på trening. Fordi en morgenøkt gir en ekstra god start på dagen, og fordi livet er så mye bedre med et smil om munnen. Smil litt ekstra i dag da dere!

Januar’s favorittfrokost
Grøt, grøt og mer grøt! Jeg blir aldri lei grøt! For tiden lager jeg en stor porsjon på søndag, slik at jeg raskt har en god frokost på morgenkvisten. Sammen med noen egg, frukt og nøtter blir havregrøten et komplett måltid med karbohydrater, proteiner og sunt fett. 

Januar’s trening
Ja, hva skal jeg si om den. Jeg kan i hvert fall si at jeg har hatt bedre treningsperioder i mitt liv. Treningsmotivasjonen har ikke vært helt på topp. Årsaken er rett og slett at det skjer så mye annet i livet akkurat hvor hverdagen er veldig hektisk. Men skitau, sånn er nå livet. Treningsmotivasjonen kommer tidsnok tilbake :razz:
Her ser du forresten vippene mine etter fire uker uten påfyll. FoxyLashesByMari (sponset) er fortsatt den dyktigste vippeterapeuten jeg har vært bort som jeg virkelig kan anbefale på det varmeste. 

Kristine ♥

16 kommentarer

Siste innlegg