PÅ LØRDAG GJØR VI

Ja, på lørdag gjør vi akkurat det vi føler for! Jeg gjør i hvert fall det når det kommer til trening. Det skal sies at jeg stort sett gjør det jeg føler for, uavhengig om det lørdag eller ei. Jeg ser alltid ann dagsform og treningslyst. Jeg vet for min del at det å for eksempel trene tunge knebøy på en dag jeg føler meg skikkelig daff, ikke er noe suksess. Da tar jeg heller en fridag eller en lettere økt på skuldre og armer, og utsetter tunge knebøy til en annen dag. Ved slik treningsregulering føler jeg at jeg har best fremgang over tid.

Uansett, i dag var det lørdag og jeg hadde egentlig ingenting på treningsplanen. Da tok jeg meg en moro økt og gjorde akkurat det jeg følte for og hadde lyst til. Jeg kjørte tunge chips med ekstra vekt, og så diverse rumpepumpe øvelser; brede knebøy med strikk, kick back med strikk, rygghev med fokus på å skvise rumpen og donkey kick back med strikk, før jeg tok med en runde intervaller på møllen.
Intervallene så slik ut:  2 min løpe + 1 min gange * 6.  Med opp og nedtrapping opp og ned trapping ble det 30 effektive minutter på møllen! På lørdag gjør vi altså det som er mest moro! 

Nå venter en arbeidsdagen. Jeg ønsker deg en super duper helg :razz: Håper du nyter den med de du er glad i og gjør noe meningsfylt. Husk å ta deg tid til å le! 

Kristine ♥

8 kommentarer
    1. Anastasia:
      I det siste har det vært sjeldent. Kanskje 1 gang i måneden. Men jeg tenker å gjøre det litt oftere fremover 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg